امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
با حکم دکتر جبلی
با حکم دکتر جبلی

حیدری، مدیرکل بازرسی و بررسی‌های عمومی رسانه ملی شد

مشاهده ۱۸۰۵
۱۴۰۳/۰۲/۱۱- ۱۴:۱۷
تعداد بازدید:1805

رییس سازمان صداوسیما در حکمی مسعود حیدری را به ‏عنوان «مدیرکل بازرسی و بررسی‌های عمومی» سازمان صداوسیما منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متن حکم جبلی برای حیدری به این شرح است:

«باسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای مسعود حیدری

نظر به‏ مراتب تعهد، تخصص‏ و ‏تجارب مفید، به‌موجب این‏ حکم جناب‏عالی را، به‏ عنوان «مدیرکل بازرسی و بررسی‌های عمومی» سازمان منصوب می‏ کنم.
انتظار دارد با بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی مؤمن و متعهد سازمان درخصوص سنجش کیفیت عملکرد حوزه‌های مختلف به‏ منظور انطباق با اهداف،‌ ضوابط و سیاست های کلان سازمان صدا و سیما، بازرسی‌های مستمر و ادواری به عمل آورید.
به‏ روزرسانی آیین نامه‌های بازرسی و تدوین شاخص های سلامت اداری و مبارزه با فساد،‌ رسیدگی به شکایات و گزارش های دریافتی و بررسی عمومی مشکلات اداری برای صیانت از حقوق کارکنان؛ بررسی و رفع اختلافات سازمان با سایر نهادها؛ تعامل،‌ همکاری و تبادل اطلاعات با سازمان بازرسی کل کشور با هدف پیشگیری از بروز تخلفات اداری، جمع آوری اطلاعات و ایجاد بانک های اطلاعاتی از تجربیات بازرسی و بررسی‌های صورت گرفته برای بهره برداری از آن‌ها از اهم وظایف جناب عالی در این مسئولیت است.
از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت دارم.
پیمان جبلی
رئیس سازمان»

همچنین دکتر جبلی از خدمات و تلاش های ارزشمند جناب آقای سیدمحمد موسوی در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی نموده است.

مسعود حیدری؛ دانش آموخته دانشگاه امام صادق(ع) است و مدیر امور عمومی‌شبکه 3 سیما و مراکز یاسوج و صبا، مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان، مدیر امورحسابرسی و بازرسی سازمان صداوسیما، قائم مقام اداره کل طراحی ساختار و تشکیلات رسانه ملی و قائم مقام رییس مرکز طرح، برنامه و بودجه سازمان صداوسیما را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

امتیاز شما