امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

لزوم استقلال مالی فرزندان سوژه برنامه رادیویی

مشاهده ۲۱۳
۱۴۰۰/۰۲/۲۶- ۰۸:۰۹

رادیو اقتصاد در برنامه «ایستگاه نود و هشت» یکشنبه 26 اردیبهشت با موضوع لزوم استقلال مالی فرزندان، شنوندگان را همراهی می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در چهان پیشرفته امروز که مسأله پول و سرمایه، توجه اکثریت مردم را به خود معطوف ساخته، نحوه انتقال تجربیات مالی و چگونگی استفاده مفید از پول، به جوانان نیز از اهمیت بسیاری برخوردار شده است.

فرزندان ما زمانی که وارد مرحله نوجوانی و جوانی می‌ شوند، خواهان کسب استقلال و آزادی‌ های بیشتری نسبت به گذشته هستند. اما زمانی که مسئله پول و سرمایه به میان می آید، بسیاری از آنها علاقه چندانی به استقلال مالی از والدین خود نشان نمی دهند. در این میان کمک های بیش از اندازه مالی و دلسوزی‌ های بی مورد والدین نیز می تواند به این مسئله دامن زده و جوانان را بیش از پیش به آنها وابسته کند. پس اگر دوست دارید فرزندانتان از آینده روشنی در مسائل مالی و پولی برخوردار باشند، آنها را به یادگیری اصول و مفاهیم اولیه این کار ترغیب کنند.

کارشناسان در برنامه «ایستگاه نود و هشت» امروز، درباره لزوم استقلال مالی فرزندان با شنوندگان صحبت می‌ کنند. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه کنندگی فرزانه صادقیان شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۵ به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه رادیویی اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما