امروز چهارشنبه  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

روز جهانی ایمنی و سلامت محیط کار

مشاهده ۱۱۳
۱۴۰۳/۰۲/۰۸- ۰۸:۲۲

ویژه برنامه " اول ایمنی" شنبه ۸ اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی ایمنی و سلامت محیط کار، به این موضوع اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، روز ۲۸ آوریل برابر با هشتم اردیبهشت ماه، به منظور تأکید بر پیشگیری از حوادث و بیماری‌های ناشی از کار، در سال ۲۰۰۳ توسط سازمان بین‌المللی کار، به نام روز سلامت و ایمنی در محیط کار نام گذاری شد. برگزاری روز جهانی سلامت در محیط کار‌ از استراتژی‌های جهانی ایمنی و بهداشت شغلی سازمان جهانی کار است که با هدف افزایش آگاهی در چگونگی ایمن‌سازی و سلامت محیط کار و تقویت گفتگوی اجتماعی در جهت فرهنگ ایمنی و سلامت برگزار می‌شود.

برنامه " اول ایمنی" ۸ اردیبهشت به مناسبت بزرگداشت روز جهانی ایمنی و سلامت محیط کار به علل عمده حادثه در دنیا، شعار جهانی امسال و قانونها و حمایت های جدید در این حوزه می‌پردازد.

امیر ثابت محمدی (دکترای ایمنی محیط کار) و مجید آقایی (متخصص ایمنی و سلامت شغلی و مدرس حوزه ایمنی در وزارت کار ) کارشناسان این برنامه هستند.

"برنامه اول ایمنی" به طور ویژه شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۲:۱۵ روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو اقتصاد می‌شود.

شبکه رادیویی اقتصاداز طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیونما، اپلیکیشن ایران صدا و آدرس اینترنتی radioeqtesad.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۶۵۲۵۲۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو اقتصاد در ارتباط باشند.

امتیاز شما