امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

از «سرو قامتان» تا «راه ادامه دارد» در صدا و سیمای گلستان

مشاهده ۱۵۷
۱۴۰۰/۰۶/۳۱- ۰۷:۴۴

صدا و سیمای گلستان در هفته دفاع مقدس خاطرات ماندگار و روزهای پرافتخار ایثار و حماسه سرو قامتان دوران هشت سال جنگ تحمیلی را مرور خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای گلستان ویژه برنامه «راه ادامه دارد» را برای این هفته روی آنتن می‌برد. این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی جمال الدین نصرتی از 31 شهریور با اجرای مهدی خالقی با بخش های مختلفی از جمله مصاحبه با فرماندهان و سرداران آن دوران، کلیپ، گروه سرود، بیان خاطرات راهیان نور از زبان دانشجویان، نوجوان قصه گو، خاطرات آن روزها و... میهمان بینندگان همیشه همراه گلستانی است. «راه ادامه دارد» در 7 قسمت 45 دقیقه ای در هفته دفاع مقدس ساعت 22:00 پخش می‌شود.

رادیو گلستان نیز با دو ویژه برنامه شنوندگان را همراهی می‌کند. «حماسه ماندگار» به تهیه کنندگی محسن بنیامین در 7 قسمت با هدف بیان رشادت های هشت سال دفاع مقدس، نویسندگان و شعرای این دوران، خانواده شهدا و... روی آنتن می رود. ویژه برنامه «سرو قامتان» کاری از نورمحمد گیلانی با محوریت شهید و شهادت و با هدف گرامیداشت رشادت ها، دلاورمردی‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیم مخاطبان می‌شود.

از دیگر برنامه‌های رادیو گلستان در این ایام «نمایش هفته»، «یک جرعه عاشقی»، «مینی فیچر دفاع مقدس»، مستند «داستان زندگی»، «سفرنامه»، «کتاب صوتی» و «روایت ناتمام» است.

رادیو ترکمنی برون مرزی با ویژه برنامه «سایرایاراولکام» در 6 قسمت همراه مخاطبانش تا آن سوی مرزها است.

معاونت خبر با سه گزارش ویژه خبری برای انعکاس در سطح ملی با توجه به شعار سال، جوان گرایی، روحیه کار و تلاش و توسعه و ﮔﺰارش های تولیدی و خبری از جمله ﻣﺤﺮوﻣﯿﺖ زداﯾﯽ از ﻣﻨﺎﻃﻖ ﻣﺤﺮوم اﺳﺘﺎن، اﻓﺘﺘﺎح ﭘﺮوژه ﻫﺎ در ﻫﻔﺘﻪ دﻓﺎع ﻣﻘﺪس و...، یک گفت و گوی ویژه خبری به مدت 25 دقیقه در هفته دفاع مقدس همراه مردم گلستان خواهد بود.

معاونت فضای مجازی مرکز همراه با دیگر معاونت ها، 45 کلیپ، 20 عکس نوشت و پادکست با عنوان ناگفته‌های دفاع مقدس، 7 موشن گرافیک، 10 پادکست، 20 باز تولید برنامه سیما با عنوان «راه ادامه دارد»، فیلم کوتاه و نماهنگ ویژه دفاع مقدس برای بارگذاری در شبکه‌های اجتماعی تهیه و تولید کرده است.

تصاویر

امتیاز شما