امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

بزرگداشت یاد و حماسه ماندگار 3400 شهید استان اردبیل

مشاهده ۵۴۸
۱۴۰۰/۱۰/۰۴- ۱۲:۳۹

نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد کنگره 3400 شهید اردبیل به منظور بزرگداشت یاد شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت در سالن صدا و سیمای اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این جلسه، ملااحمدی، مدیرکل صدا وسیمای اردبیل و رئیس کمیته روابط عمومی و تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد کنگره 3400 شهید استان اردبیل، گفت: وظیفه رسانه در فرهنگ و اطلاع رسانی در حوزه ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان امروزی با اهمیت است. در حالی که خدمت به شهیدان افتخاری دارد که نصیب ما شده است. اقدامات مناسبی در اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد کنگره 34000 شهید استان برنامه ریزی شده و برنامه‌های متوع نمایشی، مستند و فاخر تولید می‌شود .

 در ادامه جلسه، حجت الاسلام فیاضی، نماینده محترم ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به اهمیت بزرگداشت یاد شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت و نیز گرامیداشت یاد و حماسه‌های ماندگار برگرفته از فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس، اظهار داشت: اگر برنامه‌ها تحت تآثیر شرایط خاص کرونایی قرار بگیرد، اما پیگیری‌ برنامه‌ها و اقدامات ستاد کنگره و ستاد بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل متوقف نخواهد شد.

امتیاز شما