امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
محدود کردن آزادی بیان در آستانه کریسمس
محدود کردن آزادی بیان در آستانه کریسمس

مسدود کردن شماره ارتباطی مخاطبان با شبکه الکوثر

مشاهده ۱۳۹
۱۴۰۰/۱۰/۰۵- ۱۴:۳۶
تعداد بازدید:139

در آستانه کریسمس و سال نوی میلادی، شماره ارتباطی مخاطبان عرب زبان با شبکه الکوثر در نقاط مختلف جهان باتلاش پیام رسان «واتساپ» مسدود شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این اقدام مدیریت پیام رسان «واتساپ» که مدعی حمایت از آزادی بیان و حقوق بشر است، نشان دهنده وحشت و هراس آن‌ها از رسانه‌های آزاد است و آنان تلاش می‌کنند با مخدوش کردن واقعیت و تحمیل محدودیت های متعدد، ظاهر فریبنده و جعلی خود را حفظ کنند. قطعا این شیوه آنان به علت بیداری ملت ها رو به زوال است و سرانجام، پیروزی با آزادیخواهان جهان است.
باوجود ادعای آزادی بیان، در سال‌های اخیر، شرکت‌های فناوری آمریکایی بار‌ها دست به اقداماتی علیه رسانه‌های ایرانی زده اند. پیرو مسدودسازی غیرقانونی تعداد زیادی از صفحات فارسی در پلتفرم‌های فیسبوک، گوگل و توییتر و به تبع آن درماه‌های اخیر به مسدودکردن حساب‌های کاربری متعلق به معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اقدام کرده اند و نمونه اخیر آن‌ها نیز اقدام به مسدود شدن شماره واتساپ شبکه جهانی الکوثر است که همه این‌ها نشان از این دارد که آزادی بیان و حقوق بشر از سوی مدعیان آن تنها یک شعار زیبا و فریبنده است.
بر همین اساس شبکه الکوثر به منظور حفظ ارتباط با مخاطبان خود، شمار جدید «00989108993990» را برای برقراری ارتباط با شبکه از طریق پیام رسان «واتساپ» معرفی کرده است.

امتیاز شما