امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
با حضور عوامل برنامه رادیو مقاومت در 162 عنوان شد:
با حضور عوامل برنامه رادیو مقاومت در 162 عنوان شد:

محور مقاومت بعد از شهادت سردار سلیمانی صاحب رسانه تخصصی شد/ رادیو اربعین و مقاومت رزق و روزی رسانه ملی

مشاهده ۴۱۹
۱۴۰۰/۱۰/۱۴- ۱۵:۵۵
تعداد بازدید:419

سبک زندگی سردار سلیمانی در برنامه‌های رادیویی باید پایه و اساس قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فاطمه عباسی، حمید عبیری، فاطمه نیرومند از گویندگان و محمد بخشایش، فرهاد دهنوی از تهیه کنندگان رادیو مناسبتی مقاومت به همراه رضا کوچک زاده، مدیر این شبکه امروز 14 دی در واحد 162 سازمان حضور یافتند و شنوای پیشنهادات وانتقادات مخاطبان خود بودند.

در ابتدای نشست خبری عوامل برنامه «رادیو مقاومت» پژمان کریمی، مجری نشست گفت : عوامل برنامه «رادیو مقاومت» امروز پاسخگوی 124 تماس با مخاطبان بودند. همزمان با 13 دی سالروز ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی وهمرزمانش برنامه «رادیو مقاومت» توانست برای دومین سال پیاپی مروج مکتب سردار سلیمانی باشد.

در ادامه این نشست فاطمه عباسی از گویندگان «رادیو مقاومت» گفت : خوشحالم که در روابط عمومی سازمان بودم وتشکر و قدردانی مردم به این برنامه نشان از این دارد که به دلشان نشسته است و باید بگویم رادیو اربعین و مقاومت رزق و روزی رسانه ملی است.

وی افزود: ما به طور مستقیم با مخاطبان در ارتباط هستیم و مردم با جریان مقاومت همراه
شده اند چون احساس می‌کنند که «رادیو مقاومت» از شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم پاسداری می‌کند و ما نباید به آن فصلی نگاه کنیم و انشاله که خداوند این رزق و روزی رسانه ملی که رادیویی اعتقادی  است بار دیگر نصیب من و همکارانم کند.

حمید عبیری از گویندگان «رادیو مقاومت» هم در این نشست خبری گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی محور مقاومت صاحب رسانه تخصصی شد. در مقاطع مختلف تاریخی رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌هایشان تأکید داشتند که رشد وتوسعه در تمامی حوزه‌های کشور در گرو کار فرهنگی است و به نظر می رسد که رشادت های شهدا قبل از انقلاب ، هشت سال دفاع مقدس و مقاومت ملت ایران در دوران تحریم های ظالمانه غرب  را سردار سلیمانی  با «گفتمان فرهنگ مقاومت» تغییر بنیادین داد.

عبیری خاطرنشان کرد : رسانه ملی در کنار سایر سازمان‌های فرهنگ ساز می‌بایست با تمام توان و ظرفیت نگاه جدیدی را برای مقابله با ظلم ستیزی در جهان تعیین و تبیین کند!  

محمد بخشایش از تهیه کنندگان «رادیو مقاومت» هم در این نشست گفت : برنامه سازی درباره سردار سلیمانی به اندوخته‌های ذهنی ما اضافه می‌کند.  در برنامه سازی بیشتر شبکه‌های رادیویی می‌بایست به «رادیو مقاومت» به مانند یک مرجع رجوع کنند و آنچه نیاز دارند از آن برداشت نمایند.

فرهاد دهنوی از دیگر تهیه کنندگان «رادیو مقاومت» هم افزود: تماس ها و پیامک های مردم امروز در واحد 162 نشان می دهد عوامل برنامه ساز کارشان درست انجام داده اند، من افتخار دارم در این رادیو دو برنامه «سلام سردار » و« عصر مقاومت» روی آنتن ببرم. « عصر مقاومت» برنامه استراتژیک است و تمامی‌کارشناسان آن با همکاری معاونت سیاسی وزارت امورخارجه از خارج کشورند و به لطف خدا تاکنون به خوبی پیش رفته است.

رضا کوچک زاده، مدیر شبکه رادیویی مقاومت هم در این نشست گفت: از میزبانی اداره کل روابط عمومی سپاسگزارم و خوشبختانه با درایت به موقع معاون صدا سال گذشته همزمان با ولادت حضرت زینب (س) رادیو مقاومت با کمک و همه ظرفیت همکاران رادیویی ام راه اندازی کردیم که نقشه راه امسال ما شد و همه دوستان رادیو مقاومت در این 14 روز فعالیت این رادیو سنگ تمام گذاشتند و من از همه این بزرگواران بی نهایت سپاسگزارم.

وی ادامه داد: سبک زندگی سردار سلیمانی در برنامه‌های رادیویی باید پایه و اساس قرار گیرد. ما توانستیم سند چشم انداز مکتب سردار سلیمانی را آماده کنیم  که نقشه راه کلیه شبکه رادیویی خواهد بود و در طول سال تمامی‌برنامه سازان  برنامه‌های مختلف رادیویی باید به تبیین گفتمان مقاومت بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: تماس های امروز برای همکارانم دلگرم کننده بود و البته انتقاداتی هم به این شبکه شد که در دومین سال فعالیت باید توجه ویژه ای به آن شود. امیدواریم سال آینده شاهد سومین سال فعالیت «رادیو مقاومت» خواهیم بود و در مسیری که «اشاعه فرهنگ مقاومت» است قدم برداریم.

حسین قرایی، مدیر کل روابط عمومی سازمان هم در پایان این نشست خبری  به جسارت و شجاعت همکاران برنامه ساز این رادیو اشاره و آن را نشانه تازگی و خلاقیت همکاران این شبکه رادیویی دانست و گفت : وقتی شما به مفاهیم مقاومتی و جبهه پایداری ضریب می دهید یعنی اینکه شما فرهنگ سردار سلیمانی را به کل ایران و جهان مخابره می‌کنید و این کار سختی است.

وی افزود: چرا باید به مفاهیم بلند حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشان تنها یک یا دو ماه پرداخت همواره باید از سلوک و جاذبه‌های ایشان گفت و آن را فریاد زد. رادیو مقاومت باید علاوه بر پرداختن به زوایای مختلف شخصیتی حاج قاسم به همرزمان حاج قاسم از جمله حسین پورجعفری و ... هم بپردازد.

امتیاز شما