امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

با ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در کرمانشاه همراه شوید

مشاهده ۳۸۲
۱۴۰۰/۱۱/۰۷- ۰۹:۴۸

صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در ایام الله دهه مبارک فجر ویژه برنامه هایی را برای گروه ها و اقشار مختلف به منظور گرامیداشت این ایام تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دهه فجر فرصت مناسبی است برای بازنمایی خدمات نظام در سال های مختلف و رسانه باید در زمینه بازنمایی خدمات نظام با تهیه و تولید برنامه‌های خاص، وظایف خود را به خوبی ایفا کند. به همین مناسبت صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برای گرامیداشت دهه فجر ویژه برنامه‌هایی را دربخش های صدا ، سیما ، خبر و فضای مجازی تدراک دیده است.

سیمای کرمانشاه با برنامه «مسیر جاودانگی» از 12 تا 22 بهمن هر روز به مدت 50 دقیقه با رویکردی جدید و خلاقانه سعی دارد رشادت ها و تلاش های شبانه روزی فعالان انقلاب را در کرمانشاه و سایر شهرستان‌ها به تصویر بکشد. این برنامه لیدرها و فعالان انقلاب را معرفی می‌کند و نقش دانش آموزان و دانشجویان را در پیروزی این انقلاب به تصویر می‌کشد.

برنامه‌های مانند «کلام نور»، «یاد ایام »، «تصاویر و عکس آرشیوی با موسیقی»، «کوچه‌های شهرمان»(خاطرات پیشکسوتان انقلاب در کوچه‌های شهر)، «جشن انقلاب»(حضور در بازار وضبط جشن‌های مردمی)، «فرزندان انقلاب»(معرفی جوانان ونخبگان انقلابی)، «نوای انقلاب»(سرودهای انقلاب با تصاویر متفاوت)، گام دوم»(صحبت های استاد برای دانشجویان در دانشگاه)، «چهره‌ها»، «آن ده روز»(موشن گرافی)، «شهرستان‌ها»(انقلاب در هر شهرستان) از دیگر برنامه‌های سیمای کرمانشاه برای ایام دهه فجر است.

صدای مرکز کرمانشاه هم برنامه‌هایی مانند «شور انقلاب»،(ترانه‌های خاطره انگیز انقلاب در 25 قیقه)، «مستند انقلاب»، «نمایش»، «راه افتخار»(ارگان‌هایی که فعالیت های چشم گیری داشتند در 5 دقیقه)، «روایت انقلاب»(خاطره گویی مبارزان انقلاب استان درخصوص رویداد های انقلاب در 15 دقیقه)، «به وقت مستند»(مصاحبه با اشخاصی که مستندات رادیویی درخصوص انقلاب ساخته اند از همه مراکز استانها)، ویژه برنامه«باهم برای ایران» را برای شنوندگان این مرکز روی آنتن می‌برد.

برنامه «صبح روز 22 بهمن» نیز شامل آیتم های کرمانشاه در انقلاب، ورق زدن تاریخ، ارتباط با مراکز استان‌ها و گزارش از سطح شهر و برگزاری مسابقه تلفنی و پیامک و ... از دیگر برنامه این مرکز است.

 همچنین ویژه برنامه «برای ایران» با رویکرد تفریحی و سرگرمی‌ بعد از ظهر روز 22 بهمن به مدت 180 دقیقه روی آنتن می رود. این برنامه با آیتم هایی مانند بسته‌های طنز نمایشی، گزارش مردمی از راهپیمایی صبح، یک بسته ترانه‌های موسیقیایی دهه فجر و ... از سیمای کرمانشاه پخش می‌شود.

مستند گزارشی«رویش ها» با عنوان معرفی افراد موثر در انقلاب، مستند گزارشی«معرفی زنان در انقلاب»، «معرفی افراد موفق در تولید و اشتغال»، «کرمانشاه در گذر انقلاب» با عنوان عکس نوشت، کمیک موشن، معرفی طیبه زمانی اولین شهیده انقلاب در کرمانشاه، پوشش تصویری از راهپیمایی 22 بهمن فتوکلیپ و عکس نوشت و پوستر از تمهیدات فضای مجازی مرکز کرمانشاه برای این ایام است.

 

 

 

 

امتیاز شما