امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازیگر «آوای باران» مهمان «شما و سحر»

مشاهده ۳۳۶
۱۴۰۰/۱۱/۱۰- ۱۳:۵۹

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، سید جواد زیتونی مهمان امشب یکشنبه ۱۰ بهمن «شما و سحر» در کانال اردوی شبکه سحر می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید جواد زیتونی، هنرپیشه نام آشنای سینما و تئاتر و تلویزیون، امشب مهمان خانه‌های مخاطبان اردوزبان شبکه سحر می‌شود و به طور زنده گپ و گفتی دوستانه خواهد داشت.
گفتنی است: وی در سریال «آوای باران»، نقش آفرین شخصیت «آصف» بوده که هم اکنون از کانال اردوی شبکه سحر درحال پخش است و با اقبال بسیار زیاد مخاطبان مواجه شده است.
مهمان برنامه علاوه برتشریح نقشش در سریال «آوای باران»، از سابقه فعالیت های هنری خود می‌گوید.
جواد زیتونی متولد 1335 در آبادان، فعالیت هنری خود را از سال 1348 در تئاتر خرمشهر آغاز کرد اما فعالیت حرفه‌ای زیتونی از سال ۱۳۶۱ آغاز و با بازی در فیلم «مجسمه» به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده وارد سینما شد.
آقازاده، عروس بندر، با تو می‌مانم، شهرزاد، سفر در خانه، دوردست‌ها، مرز خوشبختی، پنج دری، تکیه بر باد، ساختمان ۸۵، بشارت منجی، طفلان مسلم، مختارنامه، متهم گریخت، یوسف پیامبر(ع)، مسیح(ع)، مهمان مامان، مسافر ری و ... از جمله فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی است که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است.
پلی بگ هایی با موضوع شعر و ادبیات فارسی و اردو، اخبار فرهنگی و هنری، معرفی برنامه‌های کانال اردوی شبکه سحر، کلیپ های موسیقی از آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی زنده است.
«شما و سحر» به تهیه کنندگی معصومه شریفیان با اجرای سکینه مهدی، 10 بهمن ماه، ساعت 18:30 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می رود.

امتیاز شما