امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش زنده ترتیل خوانی قرآن کریم از شبکه نور و شبکه‌های سراسری

مشاهده ۳۸۲
۱۴۰۱/۰۱/۱۴- ۰۹:۰۹

با تلاش صدا و سیمای مرکز قم برنامه‌های ترتیل‌ خوانی قرآن کریم در قم، به صورت زنده از شبکه‌ استانی نور و شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با آغاز ماه ضیافت الهی و برای بهرمندی بیشتر مخاطبان شبکه‌های سیما از ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن کریم در این ماه پر برکت، به همت معاونت سیمای مرکز قم مراسم های مختلف ترتیل خوانی به صورت زنده از شبکه استانی نور و شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

آئین ترتیل خوانی یک جزء قرآن کریم از مسجد مقدس جمکران در ایام ماه مبارک رمضان بعد از اقامه اذان و نماز صبح به صورت زنده از شبکه استانی نور پخش می‌شود.

آئین ترتیل خوانی بزرگ قرآن کریم با بیان تفسیر توسط حجت الاسلام و المسلمین حاج ابوالقاسم با موضوع امت اسلامی از جوار حرم کریمه اهل بیت علیه السلام، همچون سالهای گذشته از ساعت 14:30 هر روز از شبکه استانی نور و همزمان از شبکه سوم سیما، رادیو قم و رادیو سراسری معارف به صورت زنده پخش می‌شود.

مراسم ترتیل خوانی قاریان نوجوان نیز به صورت زنده از ساعت 10 صبح از شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها در حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم السلام روی آنتن شبکه استانی نور و همزمان شبکه امید خواهدرفت.

همچنین مراسم ترتیل خوانی حافظان و جوانان قرآنی نیز هر روز بعد از نماز صبح از شبکه شما پخش خواهد شد.

امتیاز شما