امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

دو رمان به «چاپخانه» رادیو فرهنگ رسیدند

مشاهده ۵۴
۱۴۰۱/۰۲/۰۴- ۰۹:۳۰

رمان «پیچ» و نمایشنامه «یک سبد تنهایی» دواثری هستند که امروز (یکشنبه ۴ اردیبهشت) در برنامه «چاپخانه» رادیو فرهنگ معرفی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «چاپخانه» برنامه ای از گروه کتاب با موضوع معرفی تازه‌های نشر ‌و گفت و گو با نویسندگان و مترجمان است که در برنامه امشب در گفت و گو با نویسنده رمان «پیچ» و نویسنده نمایشنامه «یک سبد تنهایی»، این آثار معرفی می‌شوند.
در برنامه «چاپخانه» این هفته، مهسا دهقانی پور به عنوان کارشناس مجری با زهرا شاهی نویسنده کتاب رمان «پیچ» درباره این کتاب گفت و گو می‌کند.
رمان «پیچ» ماجرای زن و شوهری را روایت می‌کند که در آن، زن با خودش و بدنش کنار نیامده است و از آخرین زمانی که تنهایی برای خرید بیرون رفته است مدت‌ها می‌گذرد. او بر سر کارتون پت و مت با همسرش بحث می‌کند و خودش به تنهایی به خرید می رود. زن در خیابان، از اتفاقات مختلف و آدم‌ها عکس می‌گیرد و همین موضوع منجر به اتفاقی در وی می‌شود. این کتاب روایت آدم‌هایی است که سعی می‌کنند از روزمرگی‌های خود بیرون بیایند و تغییراتی در خود و زندگی شان ایجاد کنند.
همچنین نمایشنامه «یک سبد تنهایی» نوشته زنده یاد مجید واحدی زاده نیز در گفت و گو مصطفی محمودی کارشناس برنامه با فرشید سلامت، دوست و همراه و بازیگر نمایش های مرحوم واحدی زاده بررسی می‌شود.
برنامه «چاپخانه» با گویندگی لیدا وحیدی و تهیه‌کنندگی زهرا نصرالهی به معرفی تازه‌های نشر و گفت و گو با نویسندگان و مترجمان درخصوص آثارشان می‌پردازد.
این برنامه یکشنبه‌ها ساعت ۲۱ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

امتیاز شما