امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

حضور فعال مرکز پویانمایی صبا در جشنواره پویانمایی تهران

مشاهده ۹۳
۱۴۰۱/۰۳/۰۷- ۱۲:۰۴

مرکز پویانمایی صبا به عنوان بزرگترین تولید کننده پویا نمایی کشور در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران حضوری فعال و پر رنگ خواهد داشت.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مرکز در راستای تولید محصولات پویانمایی و چند رسانه‌ای، جوایز متعددی را از جشنواره‌های داخلی و خارجی از آن خود کرده است و امسال نیز با ارائه آثار فاخر حوزه انیمیشن، در دوازدهمین جشنواره

 بین المللی پویانمایی تهران، حضوری پررنگ تر خواهد داشت.

بنابراین گزارش، مرکز پویانمایی صبا در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی که همزمان با هفتمین بازار ملی پویانمایی تهران برگزار می‌شود علاوه بر ارائه آثارمختلف ، توان و ظرفیت خود را در رقابت با تولیدات خارجی به منصه ظهور خواهد گذاشت.

رقابت، گفتگو، تعامل و تبادل تجربه با سایر تولیدکنندگان کشورهای مختلف از دیگر مباحثی هستند که مرکز صبا در راستای بالا بردن سطح کیفی و کمی تولیدات خود در این جشنواره از آنها بهره خواهد برد.

مرکز پویانمایی صبا همچنین در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران با تخصیص غرفه مستقل ، ضمن میزبانی هنرمندان، انیماتورها، کارگردان‌ها و تهیه کنندگان مطرح حوزه انیمیشن و مدیران گروه‌های  تولیدی مرکز ؛ پاسخگوی سوالات مخاطبان و بازدید کنندگان این حوزه نیز خواهد بود.

به گفته محمدرضا کریمی صارمی دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، در دو سال  گذشته به علت محدودیت های  کرونایی، لطمه‌های زیادی به شرکت‌های انیمیشن‌سازی وارد شده است.

وی با بیان اینکه مرکز صبا تولیدات زیادی دارد و به استاندارد مطلوب مخاطب رسیده است، تصریح کرد: در صورت حمایت از انیمیشن‌سازان، می‌توان جشن خودکفایی درتولید انیمیشن را در آینده ای نزدیک برگزار کرد .

 کریمی صارمی تاکید کرد: در مورد صنعتی شدن و تولید انبوه ، الان فرصت خوبی است  که می‌توان با جذب سرمایه؛ فرهنگ و ایدئولوژی دینی خود را صادر کنیم، فقط لازم است این شرایط درک شود.

گفتنی است دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران ، ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی وهنری  واقع در خیابان حجاب، برگزار خواهد شد.

تصاویر

امتیاز شما