امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

هلهله فرشته‌ها بر فراز رادیو قم

مشاهده ۲۶۱
۱۴۰۱/۰۴/۰۸- ۱۲:۵۲

رادیو قم با پخش ویژه برنامه زنده «هلهله فرشته‌ها» سالروز ازدواج مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام و دردانه نبی حضرت فاطمه سلام الله علیها را جشن می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با فرارسیدن اول ذیحجه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها رادیو قم ویژه برنامه زنده «هلهله فرشته‌ها» را تقدیم مخاطبان خود می‌کند.

این ویژه برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط در جامعه و به ویژه استان قم در این مناسبت فرخنده و انعکاس حال و هوای شادی این روز در ارتباط‌های گزارشی از مراسم عقد و عروسی مردم استان قم در این روز روی آنتن رادیو قم می‌رود و شامل بخش‌های متنوعی همچون مدیحه سرایی و مولودی خوانی مدیحه سرایان اهل بیت، شعر خوانی شاعران آئینی، گزارش مردمی از مراسم ازدواج زوجهای جوان، حکایتهایی پندآموز از زندگی و ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا سلام الله علیهما و انعکاس حال و هوای شور و شادی مردم قم است.

بررسی نحوه ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان الگوی ازدواج و سبک زندگی اسلامی، تبیین شرایط ازدواج برای جوانان، مقایسه ای از ازدواج ‌های نسل قدیم با نسل فعلی، ترویج ازدواج های ساده و کم خرج، اهمیت آسان گرفتن خانواده‌ها بر جوانان در ازدواج‌های امروزی، توجه دادن جوانان برای انتخاب درست شریک زندگی و تاکید به دوری از چشم و هم چشمی‌ها در ازدواج از جمله موضوعاتی است که با حضور کارشناسانی از حوزه و دانشگاه در برنامه «هلهله فرشته‌ها» بررسی می‌شود.

ویژه برنامه «هلهله فرشته‌ها» به تهیه کنندگی حمید باقریان، نویسندگی زبیده جعفری، گویندگی ملیحه توکلی و گزارش زهرا متقیان نژاد از ساعت 11 روز جمعه 10 تیر 1401 تقدیم شنوندگان صدای مرکز قم خواهد شد.

امتیاز شما