امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
از رادیو ملایو معاونت برون مرزی؛
از رادیو ملایو معاونت برون مرزی؛

همراهی و حمایت مخاطبان از مطالب این رسانه

مشاهده ۲۲۵
۱۴۰۱/۰۷/۲۶- ۱۴:۲۵
تعداد بازدید:225

جمعی از مخاطبان رادیو ملایو اداره کل شبه قاره و شرق آسیای معاونت برون مرزی از مطالب منتشر شده در پلتفرم های ارتباطی و منتسب به این رادیو در فضای مجازی حمایت کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به دنبال انتشار اخباری از پیشرفت ها و برتری‌های تکنولوژیک کشورمان در عرصه‌های دفاعی و اقتصادی در پیام رسان توئیتر رادیو ملایو معاونت برون مرزی، «کیسادران آدالا»، «ساوانتی آرینیوزو» و «پراجوریت سیتا»، اخبار مذکور را ریپلای کرده و به اظهار نظر پرداختند.

«کیسادران آدالا» بیان کرد: «جمهوری اسلامی ایران یکی از معدود کشورهایی است که در حال حاضر به تکنولوژی پیشرفته در بخش هوا فضا دست یافته است. این تکنولوژی پیشرفته بسیار پر کاربرد و در جنگ مدرن برای دست یابی به شبکه اطلاعاتی هواپیمای جنگی، پهپاد، موشک و غیره نقش بسیار تعیین کننده ای دارد. زنده باد جمهوری اسلامی ایران، ما افتخار می‌کنیم.»

«ساوانتی آرینیوزو» بیان کرد:«از اینکه منابع و خبرهای بین المللی شما با منابع خبری غرب فرق می‌کند (متفاوت است) بسیار تشکر می‌کنم.»

«پراجوریت سیتا» بیان کرد: «جمهوری اسلامی ایران در عرصه ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک جهان نقش تعیین کننده ای دارد و پرچم اسلام به همین دلیل بیش از گذشته برافراشته تر است. زنده باد جمهوری اسلامی.»

تمامی‌برنامه‌های رادیو ملایو اداره کل شبه قاره و شرق آسیای معاونت برون مرزی در تارنمای این رادیو به آدرس https://parstoday.com/id قابل مشاهده است.

امتیاز شما