امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

دغدغه‌های رهبری برای نخبگان در«پویش» رادیو فرهنگ

مشاهده ۱۹۰
۱۴۰۱/۰۸/۰۳- ۱۰:۴۶

در برنامه «پویش» امروز سه شنبه ۳ آبان ماه ضمن بررسی دغدغه‌های رهبری برای نخبگان، نگاهی به تلاش تجزیه طلبان برای بزرگنمایی تجمع برلین و رسانه‌های بیگانه در این مسیر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه پویش کاری از گروه جامعه رادیو فرهنگ است که ساعت۸:۳۰ به تهیه کنندگی مریم مقدسی روی آنتن می رود.

در برنامه امروز با دکتر صادق کوشکی کارشناس مسائل سیاسی درباره اینکه در برلین چه خبر بوده؛ ماهیت تجمع‌ اپوزیسیون چه بوده و ترفندهای عجیب برای حضور ایرانیان؛ تلاش تجزیه طلبان ‌‌و‌رسانه‌های استعمار برای بزرگنمایی تجمع برلین گفتگو می‌شود.

روزهای گذشته بسیاری از تلویزیون‌های ضد ایرانی فارسی‌ زبان به همراه شبکه‌های سازمانی منافقین و دیگر گروهک‌ های اپوزیسیون، در همدستی آشکار و پنهان، تلاش همه‌ جانبه‌ ای برای گردهم آوردن پناهندگان سیاسی، اخلاقی و اعتقادی خارج‌ نشین و براندازان در یکی از میادین شهر برلین در آلمان مصروف کردند.

برنامه‌ریزی‌ های گسترده و هزینه‌کرد های کلان برای برپایی یک نمایش ضدایرانی در برلین، به یک شکست تمام‌ عیار بدل شد. در حالی که برخی چهره‌ های رسانه‌ ای ضد انقلاب در یک کنایه سیاسی از این رویداد با عنوان فرو ریختن دوباره دیوار برلین یاد می‌ کردند، اما این رؤیاهای براندازانه آنان بود که بر سرشان آوار شد که در این برنامه ابعاد مختلف این شکست بررسی می‌شود.

همچنین بررسی دغدغه رهبری در زمینه توجه به نخبگان در گفت و گو با معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری استخدامی‌کشور از دیگر بخش های این برنامه است. در ادامه نیز طرح راه اندازی گلوگاه‌های مبارزه با فساد توسط سازمان بازرسی در گفت و گو با مدیر کل فناوری سازمان بازرسی کل کشور بررسی می‌شود.

امتیاز شما