امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

نشست هم اندیشی صداوسیمای البرز و سازمان صمت

مشاهده ۴۱۴
۱۴۰۲/۰۲/۰۹- ۱۵:۲۸

نشست هم اندیشی صداوسیمای استان البرز و سازمان صمت با محوریت حمایت از رشد تولید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیمای البرز، در این نشست با اعلام آمادگی صداوسیما در تولید و انتشار اخبار و گزارش های ویژه بخش تولید و توزیع کالا گفت: سیاست گذاری صداوسیما بر حمایت از حقوق مردم است و در همین راستا برای امیدآفرینی در جامعه و همچنین کنترل قیمت ها و پاسخ به مطالبات مردمی آماده است تا به صورت برنامه‌های خبری و تولید محتوا و گزارش به موضوعات مختلف به ویژه در راستای رفع موانع تولید و تسهیل تولید بپردازد.
علی صادق مقدسی افزود: صداوسیمای  البرز آماده است به صورت مصداقی موانع پیش روی تولید کنندگان را تا حصول نتیجه پیگیری کند و ضمن عملیاتی شدن شعار سال، مردم نیز از  ظرفیتهای واحدهای صنعتی استان برخوردار شوند.
 رئیس سازمان صمت استان نیز در این نشست با اشاره به تاثیر چرخه تولید و توزیع در معیشت و رفاه مردم گفت: استان البرز با داشتن بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ واحد صنعتی از سویی نقش مهمی در تولید محصولات مورد نیاز دارد و از سوی دیگر نقش مهمی در اشتغال آفرینی دارد که از این ظرفیت می توان برای توسعه اقتصادی استان بهره گرفت.
رامین ربیعی افزود: رسانه‌ای شدن برخی موفقیت ها در حوزه تولید می‌تواند موجب امیدآفرینی در جامعه شود و همچنین صداوسیما می‌تواند به عنوان بازوی حمایتی از واحدهای تولیدی برای رفع موانع باشد و به رشد تولید کمک کند.
 وی با قدردانی از صداوسیمای البرز در آگاه سازی جامعه گفت: بازرسی و نظارت بر قیمت و کیفیت تولید و همچنین برخورد با گرانی در گزارش های صداوسیما در بازار و مراکز تولیدی تاثیر گذار بوده است.

امتیاز شما