امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
در کتاب بان رادیو فرهنگ؛
در کتاب بان رادیو فرهنگ؛

بررسی نقش مجموعه کتابرسان در ترویج کتابخوانی

مشاهده ۱۶۱
۱۴۰۲/۰۲/۱۷- ۱۱:۴۱
تعداد بازدید:161

برنامه کتاب بان یکشنبه17 اردیبهشت ، با موضوع نقش مجموعه کتابرسان در ترویج کتابخوانی از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه این هفته «کتاب بان» ، «علی اکبر زین العابدین» با «علیرضا ملکی»، مدیر مجموعه کتابرسان درباره تاثیر  و نقش این مجموعه در ترویج کتابخوانی  گفتگو می‌کند.
«کتابرسان» کتابفروشی‌ با تخفیف دائمی‌که هدفش دسترسی آسان و سریع مردم به کتاب‌های خوب است و ایده پرداز و موسسش، مرحوم حجت الاسلام علی شاملو و آقای یاراحمدی هستند؛ یکی دیگر از اهداف کتابرسان، حل مشکل توزیع کتاب در کشور است تا کتاب به راحتی و بدون دغدغه مشتریان نسبت به زمان دریافت، قیمت یا محتوا توزیع شود که در این راستا افزون بر فروش اینترنتی، کتاب‌های کتابرسان سریعتر و ارزانتر از سایر فروشگاه‌ها به دست مشتریان می‌رسند و ارسال کتاب به روستاها نیز رایگان است.
در ادامه نیز درباره چگونگی ترویج کتاب ‌و کتابخوانی دکتر حامد صلاحی مشاور معاون فرهنگی وزیر علوم مطالبی را بیان می‌کند.
با توجه به رسالت این برنامه در معرفی چهره‌های مروج کتابخوانی به عنوان الگو برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه و آشنایی شنوندگان با شیوه‌های تبلیغ کتابخوانی این هفته  فائزه نصرزاده از ماکو استان آذربایجان غربی مروج فعال کتاب درباره تجربیات خود در این زمینه سخن می‌گوید.

برنامه «کتاب بان» به تهیه کنندگی «فریده گودرزی» و با اجرای کارشناسی «علی اکبر زین العابدین» یکشنبه هرهفته ساعت ۱۲:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه به همت گروه کتاب رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما