امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
سفر استانی معاون امور استان‌ها به البرز
سفر استانی معاون امور استان‌ها به البرز

تاکید بر سیگنال رسانی صددرصدی با هدف ارسال پیام انقلاب به گوش تمام مردم

مشاهده ۳۲۶
۱۴۰۲/۰۳/۰۸- ۰۹:۵۱
تعداد بازدید:326

دکترحسن عابدینی در آیین افتتاح پروژه‌های تلویزیونی وفنی صداوسیمای استان البرز بر سیگنال رسانی صددرصدی با هدف ارسال پیام انقلاب به گوش تمام مردم کشور تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر عابدینی در این مراسم که ظهر روزشنبه ششم خرداد ماه در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شده بود بر اهمیت دو موضوع هویت محوری و عدالت گستری تاکید کرد. وی هویت محوری را معرفی فرهنگ ها، خرده فرهنگ ها، آداب، سنن، زبان و لهجه‌های مختلف در رسانه‌های استانی دانست.

معاون امور استان‌ها ادامه داد: رسانه ملی در حوزه عدالت گستری نیز موظف است پیام جمهوری اسلامی را تا دورترین نقاط پایتخت منتقل کند و این مهم جز با سیگنال رسانی صددرصدی در کشور امکان پذیر نخواهد بود.

وی در این مراسم از چهار مسئولیت مهمی‌که مقام معظم رهبری به صدا و سیما محول کرده است سخن گفت و ادامه داد: مقام معظم رهبری، صداوسیما را نه تنها دانشگاه، بلکه آوردگاه مهمی‌برای تبیین فتنه‌های دشمن، آسایشگاهی برای ایجاد آرامش برای مردم و قرارگاهی برای امید آفرینی در آنان اعلام کرده است.

دکتر حسن عابدینی گفت: ما امروز در چلّه دوم انقلاب قرار داریم و امروز جنگ ابزار به جنگ افکار در حال تغییر شکل است. وی بیان کرد: اگر تا دیروز با جنگ سخت روبه‌رو بودیم باید بدانیم که میدان نبرد تغییر کرده است و اکنون دشمن جنگ نرم را به ما تحمیل کرده است.

دکتر عابدینی تصریح کرد: البرز یکی از استان‌های منحصر به فرد کشور محسوب می‌شود که در حوزه‌های مختلف خوش درخشیده است.

وی خاطرنشان کرد: البرز چه در دوران هشت سال دفاع مقدس با اهداء شهدایی نظیر "شهید فهمیده" و چه در اغتشاشات اخیر که دشمنان علیه انقلاب اسلامی یک جنگ احزاب تدارک دیده بودند با اهدای شهدایی نظیر "شهید عجمیان" سربلند بیرون آمده است.

علی صادق مقدسی در این مراسم، رسانه استانی البرز را شبکه توسعه محور و پیشرفت مدار و کمک حال مدیران استان معرفی کرد و ادامه داد: شبکه البرز با مدیریت جهادی و تاسی از مدیران ارشد سازمانی برای امید آفرینی قدم های محکم و تاثیرگذاری خواهد برداشت.

مهندس علیرضا شریفی معاون توسعه و فناوری رسانه صداوسیما هم در این مراسم گفت: رسانه ملی به سبب تحریم های ماهواره ای در سال ۸۶ از سوی پدافند غیرعامل موظف شد به تمام نقاط به صورت زیرزمینی سیگنال رسانی کند. وی همچنین افزود: امروزه ۵۱ پروژه در زمینه‌های سیگنال رسانی، تولید محتوا و بسترهای فرستنده در استان البرز رونمایی و افتتاح شده و صدا و سیما حتی به مناطق محروم هم سیگنال رسانی خواهد کرد.

شریفی ادامه داد: در مرکز البرز ۹۴ ایستگاه وجود داشته که ۷۴ ایستگاه آن دیجیتالی شده و ۸ نقطه دیگر نیز به ایستگاه‌های دیجیتال اضافه خواهد شد تا استان البرز را به پوشش ۱۰۰ درصدی سیگنال برساند.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز نیز از اهمیت رسیدن به نقطه ایده آل در زمینه‌های سخت افزاری و زیرساختی در استان سخن گفت و همچنین بر هم مسیر شدن فعالیت های رسانه استانی با خواسته‌های مردم تأکید کرد. وی از صداوسیمای مرکز البرز خواست در زمینه جهاد تبیین که از تاکیدات مقام معظم رهبری است تلاش بیشتری داشته باشد.

استاندار البرز‌ از رسانه استانی خواست تا با ارائه برنامه‌های راهبردی موجب حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخابات شود.

 

امتیاز شما