امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

بیان ویژگی‌های یاران مهدی (عج) در «قلب فرهنگی»

مشاهده ۳۵۲
۱۴۰۲/۰۳/۲۴- ۱۵:۰۸

برنامه «قلب فرهنگی» جمعه ۲۶ خرداد ماه با موضوع بررسی و تبیین محتوای خطبه‌های نمازجمعه و نگاهی به ویژگی‌های یاران حضرت ولی عصر(عج) از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «قلب فرهنگی» این هفته حجت ‌الاسلام هاشمی» به عنوان کارشناس مذهبی درباره ی آیه ی ۱۲۰ سوره ی توبه شآن نزول آن مطالبی را بیان می‌کند و در بخشی دیگر از این برنامه حجت الاسلام میرزابیگی کارشناس مهدویت در خصوص خصوصیات اصحاب امام زمان (عج) و روایات متعدد که در این زمینه وجود دارد صحبت می‌کند. همچنین در بخش اطلاع رسانی از فعالیت های ستادهای ائمه جمعه ، حجت الاسلام موسوی امام جمعه زنجان در خصوص مضمون خطبه‌ها مطالبی را بیان می‌کند ‌و حجت الاسلام اکرمی امام جمعه سراب نیز در این برنامه به تشریح برنامه‌های ستاد نماز جمعه این شهر و اهمیت نماز جمعه در اسلام و چگونگی انتخاب مضمون خطبه‌ها می‌پردازد.

مجله ی رادیویی «قلب فرهنگی» ویژه نماز جمعه کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که ساعت ۱۱:۳۰ به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

امتیاز شما