امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
آذربایجان شرقی؛
آذربایجان شرقی؛

تجلیل از صداوسیما در یازدهمین جشنواره استانی تجلیل از خادمین و فعالین ازدواج

مشاهده ۲۲۸
۱۴۰۲/۰۴/۰۵- ۱۲:۰۳
تعداد بازدید:228

در یازدهمین جشنواره استانی تجلیل از خادمین و فعالین ازدواج آذربایجان شرقی از دکتر اکبر رضایی مدیرکل صداوسیمای استان به خاطر پرداخت شایسته و تولیدات مناسب رادیویی و تلویزیونی در حوزه ازدواج آسان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بر این اساس ، در بررسی نحوه همکاری دستگاه‌های عضو کارگروه استانی در خصوص طرح ترویج و فرهنگ‌سازی ازدواج آسان ، صدا و سیما با بالاترین میزان همکاری و تعامل ، شایسته تقدیر شناخته شد . دکتر اکبر رضایی در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به نقش محوری رسانه ملی در همه موضوعات اجتماعی ، همکارانمان طرح ویژه‌ای را برای ازدواج آسان آماده و برنامه ریزی کرده اند و کارگروهی در این زمینه در حوزه‌های پیام تشکیل شده تا با برنامه مشترک فرهنگی، ترویجی و رسانه‌ای بتوان به رسالت خود در ترویج ازدواج آسان ، کاهش طلاق ، فرهنگ‌سازی و معرفی مؤلفه‌ها و الگوهای موفق عمل کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی در این زمینه ، به راه اندازی پویش ازدواج آسان در صداوسیما پرداخت و افزود: تلاش می‌کنیم با کمک دستگاه‌های متولی امر با هم افزایی و انسجام و تولید برنامه‌های مشترک و هماهنگ ، بتوانیم گام های موفق و مهمی‌برداریم. وی در ادامه به چالش فرزندآوری در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: فرزندآوری یکی از چالش های مهم کشور است و باید همه دستگاه‌ها تلاش کنند با فرهنگسازی مناسب ، کشور را از این بحران خارج و در راستای تحکیم نهاد خانواده و تحکیم فرزند آوری نقش آفرین باشند.

گفتنی است دومین جشنواره سراسری وصال و یازدهمین جشنواره استانی تجلیل از خادمین و فعالین ازدواج با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران کل استان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ورزشی صدرا تبریز برگزار و از دکتر اکبر رضایی مدیرکل صداوسیمای استان به عنوان یکی از دستگاه‌های تاثیرگذار در این حوزه با اهدای لوحی قدردانی شد.

 

امتیاز شما