امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
حضور سخنگوی شورای نگهبان در معاونت برون مرزی؛
حضور سخنگوی شورای نگهبان در معاونت برون مرزی؛

دیدار سخنگوی شورای نگهبان با معاون برون مرزی و بازدید از بخش های مختلف این معاونت

مشاهده ۲۰۰
۱۴۰۲/۰۴/۱۳- ۰۶:۴۰
تعداد بازدید:200

«هادی طحان نظیف»، سخنگوی شورای نگهبان ، دوشنبه 12 تیرماه با حضور در معاونت برون مرزی صدا و سیما با «دکتر احمد نوروزی» معاون برون مرزی، دکتر محمد نژاد رئیس خبرگزاری ایران پرس و جمعی از مدیران این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو داشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار، دکتر «احمد نوروزی» معاون برون مرزی بیان کرد: در جهان امروز رسانه‌های مختلف با تفکرات مختلفی حضور دارند که برای پوشش یک رویداد به اشکال مختلفی عمل می‌کنند. معاون برون مرزی رسانه ملی ناآرامی‌ها و وقایع اخیر کشور فرانسه را شاهدی بر گفته‌های خود عنوان کرد و ادامه داد: ما شاهد نقل قول های مختلف از یک رویداد توسط رسانه‌ها هستیم و این حساسیت کار رسانه را نشان می دهد.نوروزی همچنین همکاری رسانه برون مرزی با شورای نگهبان به ویژه در انتخابات پیش رو را بسیار حائز اهمیت دانست چراکه جمهوری اسلامی ایران ، پرچمدار گفتمان انقلاب، بر اساس رای و انتخاب مردم است و این باید به درستی تبیین شود.

«هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان نیز دراین دیدار از اهمیت کار رسانه‌ها و لزوم پوشش دقیق و مناسب انتخابات آینده گفت.وی افزود: موضوع انتقال پیام بسیار مهم است و امیدوارم با تلاش های صادقانه شما اهالی رسانه بتوانیم خبرهای خوبی به جهان مخابره کنیم و تلاش های شبکه‌های معاند و دشمنان را نقش برآب کنیم.

«طحان نظیف» افزود: در سال پیش رو انتخابات را در پیش داریم و فقط صرف محدود شدن به فضای انتخاباتی مطلوب نیست و نیاز است رسانه‌ها به تمام مراحل ورود کرده و با حضوری پر رنگ در همه وجوه انتخابات، شفاف سازی کرده و زمینه ساز حضور پرشور و باصلابت مردم در انتخابات باشند.

در ادامه این نشست دکتر محمد نژاد رئیس خبرگزاری بین المللی ایران پرس در سخنانی گفت: خبرگزاری ایران پرس با هدف جهت دهی رسانه ای کشور شکل گرفت تا بتواند در مقابل هجمه‌های رسانه ای غرب چهره درست و واقعی از کشورمان را نمایش دهد و اولویت اصلی این خبرگزاری، انعکاس و پوشش کامل وقایع و رویدادهای داخل کشور است و پوشش کامل انتخابات آینده کشورمان و تبیین شیوه‌های نظارتی برای انتخابات آینده برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اهمیت کار خبر گزاری را دو چندان می‌کند.

در پایان این دیدار «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان با حضور درخبرگزاری ایران پرس و بازدید از بخش های مختلف این خبرگزاری با خبرنگار خبرگزاری ایران پرس گفت‌وگویی اختصاصی انجام داد.

« طحان نظیف» در ادامه بازدید از معاونت برون مرزی از استودیو کانال آذری شبکه جهانی سحر و نیوزروم شبکه خبری  العالم نیز بازدید به عمل آورد و پایان بخش حضور سخنگوی شورای نگهبان در معاونت برون مرزی حضور در برنامه "  من طهران " شبکه العالم و گفت و گوی اختصاصی با این برنامه بود .

https://farsi.iranpress.com/iran-i234733

تصاویر

امتیاز شما