امروز پنج شنبه  ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

نقش بازی در پرکردن اوقات فراغت فرزندان

مشاهده ۲۸۲
۱۴۰۲/۰۴/۱۳- ۰۷:۳۵

برنامه "به توان زندگی" ، سه شنبه ۱۳ تیر ماه، با موضوع نقش بازی در پرکردن اوقات فراغت فرزندان در خدمت شنوندگان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اوقات فراغت، زمانی است که کودک شما کارهایی را که مورد علاقه اوست و از انجام دادن آنها لذت می‌برد باید انجام دهد و به یاد داشته باشید که حتما برای لذت بردن کودکمان نباید هزینه ی زیادی کنیم مثلا :ثبت نام در کلاسی که شهریه ی خیلی بالایی دارد اما با کارهای ساده هم میتوان از اوقات فراغت به خوبی بهره برد.

برای اینکه فرزندتان از تمام اوقات فراغت خود بهره کافی راببرد و این اوقات برایش لذت بخش باشد باید توسط پدر یا مادر برنامه ریزی مناسبی داشته باشد. برای برنامه ریزی اوقات فراغت علایق کودکتان را در اولویت قرار دهید و از او بپرسید که تمایل دارد به چه اهدافی برسد.

کارشناسان در این برنامه در خصوص نقش بازی در پرکردن اوقات فراغت فرزندان صحبت می‌کنند. از دیگر موارد مطرح در این برنامه می توان به انواع بازی فکری تحرکی و کامپیوتری کدام مفیدتر و بهتر است؟ آموزش بازی‌های دوران کودکی خودمان به فرزندان، نقش بازی بعنوان یک ابزار و تاثیر آن بر شغل و آینده فرزندان اشاره کرد.

برنامه "به توان زندگی" شنبه تا چهارشنبه هر هفته، ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه اقتصاد موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما