امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

محرم در شبکه استانی صداوسیمای سیستان و بلوچستان

مشاهده ۲۷۰
۱۴۰۲/۰۴/۲۸- ۱۳:۴۲

صداوسیمای سیستان و بلوچستان برای محرم امسال در راستای گسترش فرهنگ حسینی و عاشورایی و معرفی قیام حسینی و نقش عاشورا در تحکیم جامعه برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است این برنامه‌ها با توجه به اهمیت واقعه عاشورا و ماه محرم تدارک دیده شده است که از اول محرم بر روی آنتن استان خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیمای شبکه استانی سیمای سیستان بلوچستان ویژه برنامه «کشتی نجات» را در 12 قسمت 60 دقیقه ای به تهیه کنندگی  فاطمه پورمیر تدارک دیده است که به موضوع محرم و پخش عزاداری محلی و دعوت از هیات های مذهبی شهرستان و استان در برنامه می‌پردازد.

شیرخوارگان حسینی: مراسم شیرخوارگان حسینی شهر زاهدان نیز از حسینیه عاشقان ثارالله و حسینیه سیستانی‌ها و در زابل، ایرانشهر را بصورت زنده و مستقیم ساعت ۸ تا۱۱ پوشش می دهد و این مراسم را بصورت کامل و مستقیم تقدیم مخاطبان می‌کند.
 معاونت صدای شبکه استانی نیز برای محرم امسال در راستای گسترش فرهنگ حسینی  و عاشورایی و معرفی قیام حسینی برنامه‌های متنوعی در نظرگرفته که تقدیم مخاطبان رادیو خواهد شد. این برنامه شامل: ویژه برنامه ترکیبی نمایشی ۱۰ دقیقه ای  است که تا پایان روز سیزدهم محرم به مساله قیام امام حسین (ع) می‌پردازد. ارتباط زنده با شبکه‌ها و گروه برنامه ساز – سخنرانی – مصاحبه – گزارش – پخش مداحی معرفی روضه  های خانگی- معرفی هیات های مذهبی - بررسی نامگذاری شب های ماه محرم توسط کارشناسان مذهبی- گزارش ازشهرستانهای استان و پرداختن به مقوله امربه معروف ونهی ازمنکر ازبخش های این برنامه است.

این برنامه را  فرشاد مختاری و عابده عابدپور تهیه کنندگی می‌کنند.



امتیاز شما