امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازدید معاون و مدیران سیما از مرز میرجاوه/عملیات رسانه اى براى پوشش تردد زائران خارجى اربعین

مشاهده ۴۰۴
۱۴۰۲/۰۵/۱۲- ۱۷:۵۵

معاون و مدیران سیما با حضور در مرز میرجاوه از محل ورود زائران خارجى اربعین به کشورمان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  معاون سیما در جریان بازدید از مرز میرجاوه استان سیستان و بلوچستان و محل تردد زائران خارجی اربعین گفت: بنابر آمار مسئولان محلى و خادمان حسینى این نقطه، سال گذشته بالغ بر ۱۰۰ هزار زائر از کشورهاى پاکستان و هند از مرز میرجاوه وارد کشورمان شده و با عبور از کشورمان راهى عتبات عالیات شدند.

برمهانی افزود: برای پوشش رسانه ای این حرکت زائران که با مشقت بسیار و طى مسافت چند هزار کیلومترى به خاک کشورمان مى رسند و صحنه‌هاى بى بدیلى از عرض ارادتشان به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خلق مى شود، طراحى رسانه اى ویژه اى خواهیم داشت.

وى با اشاره به تدارک مرکز تولید و فنى سیما براى برپایى پایگاه‌هاى پخش در مرزهاى میرجاوه و ریمدان خاطرنشان کرد: تلاش داریم با هم افزایى صداوسیمای استان سیستان و بلوچستان زمینه انعکاس و بازنمایى هرچه مطلوب تر این حرکت تمدن ساز زائران خارجى اربعین حسینی را فراهم کنیم.

معاون سیما در ادامه برنامه‌هاى سفر خود در جلسه ستاد اربعین استان حاضر شد و گفت: متاسفانه تاکنون ظرفیت این استان در میزبانى از زائران اربعین حسینی به شایستگی در ابعاد ملی رسانه بازنمایى نشده بود و در این سفر تلاش داریم با همکارى صداوسیماى استان این مهم جبران شود.

تصاویر

امتیاز شما