امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تقدیر معاون فرهنگی وزارت ارشاد از رادیو فرهنگ برای پوشش اخبار نمایشگاه کتاب

مشاهده ۱۱۴
۱۴۰۲/۰۵/۰۳- ۰۹:۰۶

معاون فرهنگی وزارت ارشاد , رئیس سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از رادیو فرهنگ به علت پوشش خبری فعالانه این رویداد مهم فرهنگی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، یاسر احدوند معاون فرهنگی وزارت ارشاد و رئیس سی و چهارمین نماشگاه بین المللی کتاب از عوامل رادیو فرهنگ به خاطر پوشش رسانه ایی نمایشگاه با ارسال لوحی قدردانی کرد.

وی در این تقدیرنامه، کتاب را تجلی انوار دانش ها و اندیشه بشری و نشر آن را از ارکان بنیادین تمدن جدید دانسته و معتقد است که گسترش و ترویج کتابخوانی جهان را آکنده از اندیشه گری، امید و همدلی می سازد.

در بخشی از متن این لوح سپاس آمده است: نمایشگاه کتاب عرصه تجلی قدرت فرهنگی مردم ایران ‌و نمادی از شور فرهنگی حاکم در جامعه به شمار می رود، بدین وسیله از اینکه بار دیگر تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در پرداختن به موضوع کتاب و کتابخوانی اجابت و نمایشگاه پر رونق تر و باشکوه تر برگزار شد از تلاش های بی وقفه شما سپاسگزارم.

رادیو فرهنگ با برنامه «کتاب فرهنگ» به طور ویژه در طول برگزاری نمایشگاه کتاب بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور را همراهی کرد ‌. سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران۲۰ تا۳۰ اردیبهشت ماه برگزار شد.

امتیاز شما