امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «هفت اقلیم» رادیو فرهنگ؛
در «هفت اقلیم» رادیو فرهنگ؛

بررسی فرهنگ مردم در رادیو و با محوریت آیین‌های عاشورایی

مشاهده ۱۳۷
۱۴۰۲/۰۵/۰۸- ۱۳:۰۹
تعداد بازدید:137

برنامه «هفت اقلیم» امروز یکشنبه ۸ مردادماه با موضوع فرهنگ مردم در رادیو و با محوریت آیین‌های عاشورایی و برنامه سازی در این زمینه بر اساس آیین‌های اقوام و نواحی ایران از شبکه رادیویی فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه هفت اقلیم این هفته به بررسی فرهنگ مردم در رادیو و با محوریت آیین‌های عاشورایی و برنامه سازی بر اساس آیین‌های اقوام و نواحی ایران پرداخته می‌شود و در بخش اول گفتگو این‌ برنامه با عنوان«مشق رادیو» با هوشنگ جاوید موسیقی شناس گپ و‌گفتی انجام شده که پخش می‌شود.
"آیا شما این صدا را میشناسید؟" عنوان بخش تعامل با مخاطبان است که امروز ارم برنامه «فرهنگ مردم» می‌شود و‌ شنوندگان صدای قاسم رفعتی خواننده آواز عرفانی سحرگهان و گوینده آرم برنامه فرهنگ مردم" را می‌شنوند. در گفتگو با زهرا فقیه میرزائی تهیه کننده برنامه فرهنگ مردم از رادیو ایران درباره تجربیات برنامه فرهنگ مردم مطالبی بیان می‌شود. بخش کوک هشتم، به آشنایی و معرفی «احمد عبادی» نوازنده ستار اختصاص دارد. سمیه نجفی گزارشی در خصوص برنامه‌های شاخص رادیو با عنوان "از رادیو چه خبر؟"دارد و "به خانواده رادیو خوش آمدید" " به گویندگی رضا کمره ای بخش دیگری از این برنامه رادیویی است که پخش می‌شود. معرفی برنامه‌های " مسیر انس و برنامه تلاوت من" از رادیو قرآن، گفتگو با تهیه کننده و عوامل این برنامه بخشی دیگر از برنامه «هفت اقلیم» است.

برنامه «هفت اقلیم» از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ روزهای یکشنبه به تهیه کنندگی سعید فرح آبادی ساعت ۱۶:۰۰روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما