امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

یادی از آموزش‌های سرگرم‌کننده برای کودکان در شبکه دو

مشاهده ۳۱۱
۱۴۰۲/۰۵/۱۶- ۱۳:۴۳

هجدهمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با مروری بر خاطرات برنامه‌های کودک دهه شصت به بخشی از اجرای حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو و آموزشهای سرگرم‌کننده ایشان برای کودکان، همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هجدهمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «امکان مینا» محصول 1394 ، سریال «به سوی جنوب» محصول 1994، برنامه «بازی با کلمات» محصول 1367 ایران می‌پردازد.

این برنامه در بخش «مستند»، به پخش تصاویری زیبا و جذاب از مستند «جهان آفرینش» پرداخته و در بخش نماهنگ، «نماهنگ ظهور منجی» با صدای علی‌اکبر قلیچ را پخش می‌کند. همچنین در بخش «موسیقی»، موسیقی بوی پیراهن از آلبوم نیلوفرانه علیرضا افتخاری تقدیم مخاطبان شده و در بخش «تاریخچه» به مرور شهرآورد 36 در اسفند 1370 پرداخته می‌شود.

در بخش «قاب ناب» نیز تصاویری از اجرای حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو و آموزشهای سرگرم کننده ایشان برای کودکان، در اردیبهشت 1367 پخش خواهد شد.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و... را به سامانه پیامکی 30000232 ارسال نمایند و پیامهای صوتی و تصویری خود را  در فضای مجازی برنامه به نشانی Kheilidoor_Kheilinazdik_TV2@ ارسال کنند.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که هجدهمین قسمت آن، سه‌شنبه 17 مرداد حوالی 00:35 بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

امتیاز شما