امروز سه شنبه  ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

برگزاری دوره آموزشی نورپردازی منطقه ای در صدا و سیمای گلستان

مشاهده ۱۰۲
۱۴۰۲/۰۵/۲۱- ۱۳:۳۸

دوره آموزشی نورپردازی منطقه ای در صدا و سیمای گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این دوره آموزشی به صورت کارگاهی به مدت پنج روز با حضور 26 نفر از مراکز کیش، مازندران، خراسان رضوی، سمنان و گلستان با مدرسی ارسطو گیوی برگزار گردید.

این دوره آموزشی با عنوان  فنون نور پردازی استودیویی به عنوان اولین دوره آموزشی در گلستان برای منطقه یک ، امسال با هدف کسب دانش و آگاهی از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری ، درک هنری ِ انتقال معنایی جدید از یک موضوع براساس اندیشه و نگاه کارگردان، همکاری عوامل فیلمسازی در خلق یک اثر و در نهایت تأثیر بر مخاطب برگزار شد.

همچنین مدیر کل صدا و سیمای گلستان به همراه تعدادی از معاونان خود در این دوره آموزشی حضور یافت و ضمن خوش آمدگویی با اشاره به اینکه نورپردازی استودیویی می‌تواند یکی از پیچیده‌ترین و در عین حال یکی از ساده‌ترین شاخه‌های عکاسی باشد افزود: وارد شدن به این حوزة تخصصی و فنی بدون تمرین، تحقیق، مطالعه و شاگردی امکان پذیر نیست.

شکری نیا در ادامه بیان داشت: دوره‌های آموزشی باعث پیشرفت همکاران در مشاغل و مقاطع مختلف است و  شرکت در دوره‌های آموزشی اگر به صورت عملی و کار در استودیوها به صورت گروهی و مشارکتی باشد، بهتر جوابگوی نیازهای همکاران می‌گردد.

در پایان این دوره آموزشی، آزمون به دو صورت کتبی، عملی از فراگیران به عمل آمد.

 

امتیاز شما