امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
نشست مدیرکل فضای مجازی معاونت امور استانها با فعالان مجازی صداوسیمای خراسان جنوبی؛
نشست مدیرکل فضای مجازی معاونت امور استانها با فعالان مجازی صداوسیمای خراسان جنوبی؛

همگرایی در انتشار مطالب بین فعالان فضای مجازی استان

مشاهده ۲۴۲
۱۴۰۲/۰۵/۲۳- ۱۲:۱۵
تعداد بازدید:242

مدیرکل فضای مجازی معاونت اموراستانها با حضور در قرار گاه فضای مجازی صدا و سیما با فعالان فضای رسانه ملی در استان گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی در قرار گاه فضای مجازی صدا و سیمای خراسان جنوبی که با حضور محمدی مدیرکل فضای مجازی معاونت امور استانها و فعالان فضای مجازی مرکز در سالن جلسات برگزار شد گفت: در حوزه فضای مجازی هم افزایی خوبی بین همکاران مرکز برقرار است و در جلسات مختلف به طور مرتب فعالیت کانال های فضای مجازی مرکز بررسی می‌شود.
آینه دار گفت: صدا و سیما در خصوص اطلاع رسانی اخبار در استان مرجعیت دارد و کارهای خوبی هم از نظر کمی و  کیفی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه شاخص های ارزیابی ستادی در استان‌ها باید متناسب با شرایط آن استان باشد گفت: با وجود همه کمبودها همکاران در فضای مجازی مرکز با انگیزه پای کار هستند که اگر توجه بیشتر به این نیروها شود بسیار موفق تر عمل خواهند کرد.
مدیرکل فضای مجازی معاونت امور استانها هم در این جلسه با بیان اینکه فعالیت های فضای مجازی در صدا و سیمای خراسان جنوبی تاکنون خوب بوده است گفت: استفاده از نیروهای مردمی‌که خارج از سازمان فعالیت می‌کنند می تواند در پیش برد اهداف بیشتر موثر باشد.
محمدی با بیان اینکه شبکه توزیع و نشر مطالب در پیام رسان‌های داخلی در فضای مجازی خراسان جنوبی بسیار مطلوب است گفت: مردم در این استان دارای هویت و ریشه هستند و اتفاقات در این استان برای مردم مهم و قابل توجه است که این موضوع زمینه را برای انجام کارهای بیشتر  در استان بهتر فراهم می‌کند.
مدیرکل فضای مجازی معاونت امور استانها همچنین در دیدار  با همکاران معاونت فضای مجازی صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه زمینه همگرایی مناسب در انتشار مطالب بین فعالان فضای مجازی در استان فراهم است گفت: خوشبختانه تولیدات فضای مجازی در استان خراسان جنوبی به خوبی منتشر می‌شود و حتی دور افتاده ترین روستاهای مرزی که به اینترنت دسترسی دارند این تولیدات را دریافت می‌کنند و این بستر خوبی برای انجام فعالیت های بیشتر است.
نظامی معاون فضای مجازی صدا و سیما خراسان جنوبی هم ضمن بیان گوشه ای از فعالیت های همکاران معاونت فضای صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: تلاش می‌کنیم تا در کنار همکاران مرکز از فعالان فضای مجازی در استان در تولید محصولات فاخر بهره ببریم.

تلاش برای هم افزایی بیشتر فعالان فضای مجازی و رسانه جبهه فرهنگی انقلاب
محمدی مدیر کل فضای مجازی معاونت امور استانهای رسانه ملی ‌ها در سفر به خراسان جنوبی همچنین با تعدادی از فعالان و مجموعه‌های رسانه‌ای جبهه فرهنگی انقلاب استان دیدار کرد.
مدیرکل فضای مجازی معاونت امور استانها در دیدار با اعضای بسیج رسانه و فضای مجازی بسیج و مسئولان موسسه سراج در استان  ضمن عرض خدا قوت با  فعالیت های این مجموعه‌ها در استان آشنا شد.
محمدی در این دیدارها با اشاره به نقش قرار گاهی رسانه ملی در دوران تحول گفت:   همگرایی و هم افزیی فعالان فضای  مجازی در استانها  در این زمینه سبب کاهش هزینه‌های تولید محصولات پر محتوا تر می‌شود .
وی ظرفیت و  فضای استان را برای انجام اقدامات فرهنگی بسیار مناسب دانست گفت: این موضوع شرایط را برای فراهم می‌کند تا راحتر و بهتر بتوانید پیام های خود را به مخاطبان برسانید.
مدیر کل فضای مجازی معاونت امور استان‌های رسانه ملی در این دیدار همچنین خواستار همکاری بیش از پیش این سازمان برای  معرفی کارشناس و کارآموز سواد فضای مجازی برای حضور در برنامه‌های صدا و سیما و تولید آیتم‌های کوتاه مجازی شد .
مسئول فضای مجازی بسیج هم در این دیدار از آمادگی این مجموعه برای هم افزایی بیشتر با رسانه ملی خبر داد و گفت: ماموریت های مشترک جبهه فرهنگی انقلاب این شرایط را برای تولیدات پر محتوا تر و قوی تر بهتر فراهم می‌کند.
رضایی در ادامه افزود: تمام ظرفیت‌های حوزه تولید و انتشار مجموعه بسیج رسانه و فضای مجازی بسیج برای تولیدات فاخر و مشترک آماده است.
مسئول موسسه سراج در استان هم با بیان ظرفیت های موسسه سراج برای تولیدات مشترک فی مابین در استان گفت: در تعاملات آینده سراج و فضای مجازی صدا و سیما دانش آموزان ی توانند نقش آفرین باشند  و باید تلاش شود تا از ظرفیت‌هایی همچون سازمان دانش‌آموزی بیش از پیش استفاده شود .

مدیر کل فضای مجازی معاونت امور استان‌های رسانه ملی همچنین در سفر دو روزه خود از یکی از مجموعه‌های تولید انیمیشن مرکز استان بازدید کرد و با ظرفیت‌های تولید این مجموعه آشنا شد .

تصاویر

امتیاز شما