امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

فردا آغاز به کار رادیو اربعین

مشاهده ۴۱۰
۱۴۰۲/۰۵/۲۵- ۱۱:۴۵

با اتمام فعالیت رادیو محرم فردا پنج‌شنبه ۲۶ مرداد، رادیو اربعین از موج اف.م ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز آغاز به کار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اربعین با رسالت اطلاع‌رسانی و تسهیل در امور زائران برای پیاده‌روی اربعین فردا پنجشنبه ۲۶ مردادماه، ساعت ۱۸ به‌طور رسمی آغاز بکار می‌کند و روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز می‌نشیند.
مراسم افتتاحیه این رادیوی فصلی از ساعت ۱۷ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان و مداحی جمعی از مداحان از خیمةالحسین (ع) در میدان هفت‌تیر شروع می‌شود. رادیو اربعین با فعالیت یک ماهه تا ۲۵ شهریور به گوش شنوندگان می‌رسد.
به گفته جواد تشکری مدیر رادیو اربعین، محور‌های این رادیو اطلاع‌رسانی به زائران پیرامون پایانه‌های مرزی، مرز‌های عراق و مشکلاتی که مردم در استان‌های مختلف دارند، است. از طرفی، رادیو اربعین با ارتباط با کمیته‌های مختلف ستاد مرکزی اربعین از حمل‌ونقل و موضوعات مربوط به گذرنامه گرفته تا درباره کمیته اعزام و ... اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد و گفتگو با مسئولین مربوطه انجام می‌شود، تا مردم در کوتاه‌ترین زمان پیام خود را دریافت کنند.
پیش از این علی بخشی‌زاده معاون صدای رسانه ملی در حکم انتصاب جواد تشکری به محور‌های مختلفی از جمله تعمیق ارزش‌ها و باور‌های دینی و تقویت اسلامی، ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی در خصوص درس‌های عاشورا، الگوسازی مناسب از شخصیت‌های عاشورایی به ویژه برای نوجوانان و جوانان و اطلاع‌رسانی و پیگیری مطالبات مربوط به زائران حسینی تاکید کرده بود.

امتیاز شما