امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س)؛
به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س)؛

دورهمی دختران شهید در «چند روایت معتبر»

مشاهده ۴۸۳
۱۴۰۲/۰۵/۳۰- ۱۰:۳۴
تعداد بازدید:483

برنامه «چند روایت معتبر» دوشنبه 30 مرداد با موضوع «دختران شهید» و حضور پنج دختر شهید، روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شانزدهمین قسمت برنامه «چند روایت معتبر» میزبان دخترانی خواهد بود که پدرشان جزو شهدای مدافع سلامت، مدافع امنیت و مدافع حرم بودند.
در این برنامه، پای صحبت‌های حسنا حبیب‌پور (دختر شهید مدافع سلامت حاج مهدی حبیب‌پور)، حلما احمدی (دختر شهید مدافع امنیت پوریا احمدی)، ریحانه و فاطمه پورهنگ (دختران شهید مدافع حرم حاج محمد پورهنگ) و نهال قاضی‌خانی (دختر شهید مدافع حرم مهدی قاضی‌خانی) می‌نشینیم تا از خاطرات و درد و دل‌های پدر دختری بگویند؛ پدرانی که شهادت را بر ماندن ترجیح دادند و از علائق دنیوی خود گذشتند. پدران تکیه‌گاهی محکم برای دخترانشان هستند و نبود این دژهای استوار برای یک دختر، تا ابد حسرت و دلتنگی به همراه دارد اما دختران شهدا راضی‌اند چون می‌دانند شهیدان زیباترین تفسیر عشق و شجاعت و ایثارند و پدرانشان جاودانه‌ تاریخ بوده، هستند و خواهند بود.

مهمان ویژه این قسمت از برنامه، حاج مهدی رسولی است که به مناسبت شب شهادت دختر سه ساله سید و سالار شهیدان، حضرت رقیه(س) در جمع دختران شهید به مداحی و نوحه‌سرایی می‌پردازد.

برنامه «چند روایت معتبر» کاری از گروه اجتماعی و اقتصاد شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی خفاجی است که تاکنون 15 قسمت از فصل دوم آن با عناوین «شاعران آئینی»، «مداحان نوجوان»، «هیأت خاص»، «بانوان ورزشکار»، «مشاغل اقلام محرمی»، «گروههای جهادی»، «خبرنگاران»، «معماران حرم»، «اشقیاخوان‌ها»، «هنرمندان عاشورایی»، «زندگی با داعش»، «فعالان قرآنی»، «آزادگان»، «خواهران شهید» و «مبلغین» از شبکه دو پخش شده است.

شانزدهمین قسمت «چند روایت معتبر» با موضوع «دختران شهید»، دوشنبه 30 مرداد ساعت 22:10 روانه آنتن شبکه دو می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت 17:45 خواهد بود.

امتیاز شما