امروز يك شنبه  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

اهتمام ویژه صدا وسیمای آذربایجان شرقی در هفته دولت

مشاهده ۲۲۶
۱۴۰۲/۰۶/۰۲- ۱۱:۰۱

همزمان با فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، حوزه‌های مختلف صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی این ایام را گرامی می دارند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو آذربایجان شرقی در کنار پرداخت به این موضوع در برنامه‌ها روتین خود  از جمله سحرلر، خانواده، آخشاملار، کندیمیز ، چرتکه ، فصل جوانی ویژه برنامه " میز خدمت " را هم به تهیه کنندگی گوزلی به روی آنتن می‌برد.

دعوت از مدیران و معاونان دستگاه‌های دولتی، ارتباط با فرمانداران شهرستانها ، دعوت از مدیرکل ورزش و جوانان و معوانین، دعوت از مدیرکل امور روستایی، مدیرکل بنیاد مسکن، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیرکل منابع طبیعی و ... و همچنین طرح پرسش در خصوص عملکرد این نهادها در طی یک سال گذشته در استان اصلی ترین آیتم این ویژه برنامه و سایر برنامه‌های رادیو آذربایجان شرقی در هفته دولت می‌باشد.

گفتنی است در ویژه برنامه " میز خدمت " منیری فر – علیزاده گوینده هستند  و قرار است در طول هفته دولت هر روز بعد از اذان مغرب به افق تبریز به مدت 40 دقیقه به روی آنتن برود.

 تهیه و پخش گزارش های مربوط به هفته دولت در سطح استان، گزارش از افتتاح طرح های هفته دولت در استان و کلانشهر تبریز ، پوشش مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت از جمله  برنامه‌های معاونت اطلاعات و اخبار در هفته دولت می‌باشد .

امتیاز شما