امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
قائم مقام فرهنگی رسانه ملی تشریح کرد:
قائم مقام فرهنگی رسانه ملی تشریح کرد:

چهار راهبرد رسانه ملی در انتخابات

مشاهده ۱۸۷
۱۴۰۲/۰۶/۰۵- ۰۷:۳۸
تعداد بازدید:187

قائم مقام فرهنگی رسانه ملی، در شورای مدیران شبکه استانی خاوران، سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را تنها راهبردهای رسانه ملی در انتخابات عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، وحید جلیلی که در شورای مدیران صدا و سیمای استان خراسان جنوبی حضور یافته بود سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را تنها راهبردهای رسانه ملی در انتخابات دانست و اظهارکرد: رسانه ملی به هیچ جناح و جریان سیاسی وابسته نیست و هر کس که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی منتخب شود برای رسانه ملی تفاوتی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه از هر ایده و نظر در راستای برگزاری با شکوه و مشارکت بالای مردم در انتخابات استفاده می‌کنیم افزود: باید تلاش کنیم تا درصد مشارکت مردم در انتخابات، درخور نظام جمهوری اسلامی‌باشد.

قائم مقام فرهنگی رسانه ملی و دبیر ستاد تحول سازمان صدا و سیما با اشاره به مفهوم جمهوریت گفت: در  سند تحول رسانه ملی، با رویکرد عدالت‌گستری و هویت محوری، تلاش شده تا اقشار مختلف مردم در آنتن رسانه ملی سهم داشته باشند و جامعه ایرانی اعم از شهری و روستایی، تهرانی و شهرستانی با تفاوت‌ها و تنوع های رنگارنگ و جذابشان به تصویر کشیده شود.

 جلیلی با بیان اینکه باید بین تنوع و تشتت، تفاوت قائل شد گفت: باید همه ما در صدا و سیما افق مشترک داشته باشیم تا بتوانیم به وظیفه رسانه ای مان در هم افزایی، درست عمل کنیم.

علیرضا آینه دار، مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی هم در این جلسه با بیان اینکه مهمترین موضوع سند تحول رسانه ملی نگاه جامع به کل کشور حتی در دور ترین نقاط است گفت: نگاه ویژه سند تحول رسانه ملی به مراکز دور دست بسیار ارزشمند است و خوشبختانه این موضوع روی آنتن رسانه ملی دیده می‌شود.

وی افزود: بعد از ابلاغ سند تحول رسانه ملی با برگزاری جلسات مختلف تغییرات لازم در جدول پخش شبکه اعلام شد و مسیر بعضی از برنامه‌ها تغییر کرد.

آینه دار با اشاره به قرارگاه جهاد تبیین در استان خراسان جنوبی که صدا و سیمای استان هم یکی از اعضای فعال آن است گفت: موضوع جهاد تبیین در همه برنامه‌های شبکه خاوران یکی از معیار های‌ سنجش قرار گرفته است و برنامه‌های ویژه ای نیز در این زمینه در شبکه خاوران تولید و پخش شده است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با اشاره به این مطلب که هم افزایی و همگرایی خوبی بین دستگاه‌های فرهنگی و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب استان در فضای مجازی با شبکه خاوران برقرار است گفت: تلاش کردیم تا از ظرفیت های هنرمندان جوان و با انگیزه استانی در تولید برنامه‌ها بهره ببریم.

آینه دار افزود: سند تحول برای همکاران شبکه استانی خراسان جنوبی جدی گرفته شده و خوشبختانه بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده حوزه‌های خبر، صدا و سیمای شبکه خاوران جز مرکز پرمخاطب سازمان است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه قابلیت های ناشناخته زیادی در استان نهفته است که باید شناسایی شوند گفت: باید نگاه همکاران در حوزه ستادی تغییر کند تا این ظرفیت ها بیشتر شکوفا شود.

همچنین در این جلسه، مدیران شبکه استانی خاوران پیشنهاد ها و نظرات خود را در خصوص سند تحول رسانه ملی بیان کردند.

امتیاز شما