امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

کاروان‌های رسانه ای یزد راوی شور اربعین حسینی

مشاهده ۲۱۶
۱۴۰۲/۰۶/۱۱- ۰۷:۴۶

جمعی از خادمان اباعبدالله الحسین علیه السلام در صدا و سیمای استان یزد امسال و در آستانه اربعین حسینی در قالب چهار کاروان، روایتگر حضور پرشور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی هستند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پس از برگزاری چند جلسه مقدماتی ستاد اربعین و تصمیم بر حضور گروه‌های برنامه ساز، کاروان‌هایی متشکل از چهار گروه از مستند سازان و خبرنگاران صدا و سیمای استان یزد گردهم آمدند تا روایتگر عشق و دلدادگی عاشقان حسینی از اقصی نقاط ایران اسلامی و سایر کشورهای جهان در اجتماع عظیم و میلیونی پیاده روی زائرین اربعین حسینی باشند.

مستندسازان صدا و سیمای استان یزد با همکاری سیمای معاونت امور استانهای رسانه ملی با سفر به نقاط مختلف کشور عراق از متن و حاشیه این پیاده روی سوژه‌های بدیعی را به تصویر خواهند کشید.

خبرنگاران صدا و سیمای استان یزد هم پس از عبور از شهرهای ابرکوه، اقلید، یاسوج، بهبهان، سوسنگرد و مرزچذابه در مسیر راهپیمایی عظیم و میلیونی ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت و از نجف تا کربلا با ارسال گزارش های خبری به صورت زنده و تولیدی از شبکه یزد، روایتگر ناگفته‌هایی از خدمت رسانی مواکب به زائران حسینی و مطلع نمودن زائرین یزدی از ارائه خدمات ارز و اتوبوسرانی و موکب های استان یزد و سختی‌هایی خواهند بود که عده‌ای متحمل شده اند تا امروز مردم به راحتی و در امنیت کامل در این مسیر پیاده روی قدم بردارند.
این کاروان در ادامه از مرز چذابه و مسیر چذابه تا نجف و مواکب و محل های زیارتی در نجف اشرف و مسیر راهپیمایی از نجف تا کربلا و حضور زائران در این مسیر و حضور زائران در کربلای معلا به تهیه و تولید برنامه خواهد پرداخت.

امتیاز شما