امروز پنج شنبه  ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

ملاقات با «چوپا»ی افسانه‌ای در شبکه امید

مشاهده ۳۵۷
۱۴۰۲/۰۷/۲۳- ۱۳:۵۶

فیلم سینمایی «چوپا» با گویندگی 19 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی در گونه اکشن، ماجراجویی و درام محصول 2023 آمریکا، قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی مهوش افشاری است. بابک اشکبوس، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، سمیه رهنمون، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، داود شعبانی نصر، ابراهیم شفیعی مهیار، سعید شیخ زاده، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، اردشیر منظم، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، صنم نکواقبال و مهوش افشاری صداپیشه‌های این اثر ماجراجویی بوده اند.

این فیلم در مورد نوجوانی به نام الکس است که وقتی برای دیدار با پدربزرگش به مکزیک سفر می‌کند، یک موجود افسانه‌ای به نام چوپاکابرا را که در آلونک پدربزرگش پنهان شده، پیدا می‌کند. حال الکس و دوستانش برای نجات این موجود افسانه‌ای، وارد یک ماجراجویی هیجان‌انگیز می‌شوند.

فیلم جلوه‌های ویژه و ساخت خوبی دارد که آن را تبدیل به اثری جذاب و سرگرم کننده کرده است و در عین حال درباره ی بازگشت به ریشه‌ها و هویت اصیل خودی است و علاوه بر آن پیام های محیط زیستی هم دارد. تمام این ویژگی‌ها فیلم را به اثری دیدنی و بامحتوا برای مخاطب کودک و نوجوان و خانواده تبدیل کرده است.

شبکه‌ی امید، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما