امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد مقدس

مشاهده ۱۲۳
۱۴۰۳/۰۲/۰۲- ۱۱:۲۱

اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» روز چهار شنبه ۲۹ فروردین با حضور ۶۰۰ تن از دانش آموزان دختر به نمایندگی از چندین هزار مخاطب کشوری این رویداد قرآنی مهم در مجتمع فرهنگی امیرالمومنین (ع) برگزار شد. پویش ملی «خدا میگه» در بستر طرح جامع زندگی با آیه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان شکل گرفت وبا استقبال بی نظیر نوجوانان بویژه دانش آموزان روبرو شد.

حجت الاسلام والمسلمین صاحبقرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در خصوص اهداف این پویش گفت: در پویش رسانه ای «خدا میگه» تلاش شد گفتمان ارزش های قرآنی با بهره گیری از بزرگترین کتاب الهی در بین نوجوانان آن هم در قالبی نو و خلاقانه ایجاد شود.
ایشان افزود: بیان آیات الهی از زبان نوجوانان پاک و معصوم، جامعه را نورانی و خانواده‌ها را در گرایش به معارف قرآنی ترغیب وتشویق می‌کند. ارسال نزدیک به ۵۰۰۰ کلیپ قرآنی با تلاوت کلام الله مجید توسط نوجوانان در فضای مجازی نشان از علاقه وعشق جوانان و نوجوانان به کتاب و سنت الهی دارد. اگر ما قالب های نوین رسانه را درترویج فرهنگ دینی همراه با ایده‌های خلاقه به کار بگیریم بی تردید جوانان و نوجوانان عاشقانه فضاهای فرهنگی را مملو از جلوه‌های حضور خود خواهند نمود.

حجت الاسلام والمسلمین صاحب الزمانی مدیر مرکز رسانه نوجوان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: پویش «خدا میگه» کاری از مرکز رسانه نو+آوینه است که با حمایت ویژه شبکه امید به صورت گسترده پخش و با همراهی هزاران نوجوان همراه گردید.
 این پویش در جهت ترویج و آشنایی نوجوانان با قرآن در ماه مبارک رمضان برگزارشد وبا تبلیغات گسترده این طرح در شبکه امید حدود ۵۰۰۰ کلیپ به دبیرخانه پویش ارسال شد.

         

امتیاز شما