امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

پیوست رسانه ای مکمل خدمات پستی

مشاهده ۲۴۲
۱۴۰۲/۰۷/۲۴- ۱۳:۳۸

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد تهیه پیوست رسانه ای برای تبیین همه خدمات از جمله خدمات پستی را مکمل خدمت رسانی دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر رئوف با اشاره به جایگاه خدمات رسانی شرکت پست در کشور گفت: بیان هنرمندانه خدمات این شرکت باعث هویت سازی و ماندگاری آن در افکار عمومی می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در دیدار مدیرکل و معاونان پست این استان با اعلام آمادگی این رسانه برای تبیین خدمات نهادهای خدمت رسان، افزود: برنامه سازان شبکه استانی دنا در تراز برترین شبکه‌های استانی ظرفیت تولیدات فاخر در قالب انیمیشن، مستند، موشن گرافی و سایر قالب های برنامه سازی را دارد و موفقیت این شبکه در جشنواره‌های ملی و بین المللی متعدد موید ظرفیت برنامه سازان این رسانه است.

مدیر این رسانه استانی به سوژه‌های برنامه سازی با موضوع پست اشاره کرد و گفت: از روایت تاریخ خدمات رسانی پست به زبان نامه رسان‌ها پیشکسوت این شرکت تا پیشتازی‌ها برای ارتقاء خدمات پستی برای مخاطبان جذاب و امیدوار کننده است.

مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به جایگاه رسانه در فرهنگ سازی از تلاش های صورت گرفته برای انعکاس و تبیین خدمات این اداره کل قدردانی کرد و گفت: خدمت رسانی پست استان به زائران حسینی جهادگونه بود و بیش از 23هزار گذرنامه در کوتاه ترین زمان ممکن توزیع شد.

نصیبی به جمعیت قابل توجه روستانشینان استان  اشاره کرد و گفت: تهیه کدپستی و نصب پلاک در 1643 روستا کار سختی است که با تلاش همکاران، این مهم را تا حدودی به ثمر رساندیم.

وی از اجرای پروژه «جی نف» در12 شهر استان خبر داد و گفت: پروژه«جی نف» یا سامانه یکپارچه آدرس ایرانیان، یک پایگاه داده اطلاعاتی است و آدرس تمام ساختمان‌ها و واحدهای مکانی موجود درشهرها وروستاهای کشور را «استانداردسازی» و «ژئوکد» می‌کند.

امتیاز شما