امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه استانی صدای یزد بیست و هفت ساله شد

مشاهده ۲۳۱
۱۴۰۲/۰۷/۲۶- ۰۹:۰۹

شبکه استانی صدای یزد، بیست و پنجم مهرماه ۲۷ سالگی خود را جشن گرفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مراسم با حضور کریمی مدیرکل، باغبان منش قائم مقام، حیاوی معاونت صدا و جمعی از مدیران صداوسیمای یزد و کارکنان رادیو یزد برگزار شد.

دراین مراسم کریمی مدیرکل صداوسیمای استان یزد ضمن تبریک این روز خجسته گفت: رادیو یزد با تلاش و هنر مدیران و کارکنانش به یکی از بهترین رادیو‌های استانی مبدل شده و توانسته در ارزیابی‌ جشنواره‌های متعدد، رتبه‌های برتر را کسب نموده و هم اکنون یکی از پرمخاطب‌ترین رادیوها در سطح کشور باشد.
وی افزود : جایگاه رادیو استانی در بین مراکز امسال ۵ رتبه صعود داشته و همچنین ۲و نیم درصد رشد مخاطب را به دست آورده که به کارکنان هنرمند، خلاق و پرتلاش این رسانه گرم تبریک می‌گوییم.

حیاوی معاونت صدا نیز با تشکر از همراهی کارکنان رادیو در جذب مخاطب و برنامه سازی‌های متنوع گفت: رادیو دارای محیطی همدل و همکارانی سخت کوش است.

در این مراسم بخش های متنوعی از جمله، نمایش تئاتر رادیویی قمپوز به نویسندگی نسرین وافی و اجرای محبوبه زارعیان و مهدی قانع، گزارشگری گزارشگر پیشکسوت رادیو حسین آقایی اجرا شد و کارکنان رادیو به بازگویی خاطرات زیبا و ماندگار رادیو از زمان تشکیل رادیو استانی تا کنون پرداختند.

در پایان این مراسم از همکاران رادیو و دو پیشکسوت که به مقام بازنشستگی نایل آمدند تجلیل و تقدیر شد.

امتیاز شما