امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

درخشش «ستاره پیروزی» فرانسوی در شبکه یک

مشاهده ۳۶۲
۱۴۰۲/۰۸/۱۴- ۱۱:۲۲

فیلم سینمایی «ستاره پیروزی» با گویندگی 29 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی در گونه درام محصول فرانسه در سال 2023 قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن‌هاشمی است. بابک اشکبوس، رضا الماسی، دانیال الیاسی، شهراد بانکی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، حسین بیگی، زویا خلیلی آذر، سیما رستگاران، آرزو روشناس، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، بهروز علیمحمدی، میلاد فتوحی، کوروش فهیمی، علیرضا کامیابی پور، نسرین کوچک خانی، علی همت مومیوند، حسین نورعلی، نازنین یاری و بهمن‌هاشمی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که پسربچه مسلمانی که خانواده فقیری دارد و در فرانسه زندگی می‌کنند، تحت قیمومت خانواده‌ای فرانسوی قرار می‌گیرد و در آنجا به شیرینی پزی علاقمند شده و وقتی بزرگ می‌شود به همین حرفه ادامه می‌دهد و در این راه موفق می‌شود.

این اثر فیلمی تأثیرگذار است که راه رسیدن به موفقیت شخصیت اصلی را نمایش می دهد، راهی که البته آسان نیست و پر از فراز و نشیب است. پیام فیلم در مورد سرسختی برای رسیدن به خواسته‌ها و تسلیم نشدن است و در عین حال به مقام مادر تعظیم می‌کند و می تواند برای علاقه مندان به آشپزی نیز جذاب باشد به این دلیل که داستان به هر حال در ارتباط با آشپزی است و با آشپزی به عنوان هنر برخورد می‌کند.

شبکه‌ی یک سیما، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما