امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «سیم‌ و زر» رادیو فرهنگ؛
در «سیم‌ و زر» رادیو فرهنگ؛

نقد و بررسی مجموعه کتاب های تبارشناسی انحراف یهود

مشاهده ۱۵۵
۱۴۰۲/۰۸/۱۵- ۰۷:۵۲
تعداد بازدید:155

برنامه «سیم و زر» رادیو فرهنگ امروز دوشنبه ۱۵ آبان به گفت‌وگو با «حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمد مهدی حسین پور» نویسنده کتاب «تبار انحراف» اختصاص دارد. این برنامه از ساعت ۱۲:۳۰ پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه این هفته «سیم و زر» رادیو فرهنگ «امین خرمی» به عنوان کارشناس مجری برای معرفی و نقد و بررسی مجموعه کتاب های تبارشناسی انحراف یهود به قلم حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمد مهدی حسین پوریا نویسنده این ‌کتاب گفتگو می‌کند.

خداوند متعال در قرآن کریم به‌عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین منبع اسلامی، آشکارا سرسخت‌ترین و شدیدترین دشمن مسلمانان را یهود و مشرکان معرفی می‌کند و می‌فرماید: (لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکوا)؛ یهود و مشرکان را شدیدترین و دشمن‌ترین مردم نسبت به کسانی که ایمان آورده‌اند، می‌یابی. پس از یهود و مشرکان، منافقان و دیگر دشمنان هستند که باید شناسایی و شناسانده شوند. مجموعه « تبار انحراف» که تبارشناسی انحراف یهود است و در این برنامه به معرفی و نقد آن پرداخته می‌شود به‌صورت درس‌نامه و با رویکرد تاریخ بصیرت‌افزا و رصد جریان حق و باطل و دشمن‌شناسی تدوین شده است. با شناسایی و شناساندن این جریان، ریشه جریانات جاری در سطح بین‌الملل، منطقه و کشور روشن خواهد شد.

اصل و اساس این مجموعه کتاب، پژوهشی برگرفته از تحقیقات و دروس تاریخ مهدی طائب است که به همت محققان ارجمند دکتر محمدمهدی حسین‌پور و مجتبی رضایی آدریانی؛ با اضافات و منابع جدید منتشر شده است.

برنامه «سیم و زر» که ویژه نقد کتاب است، با تهیه‌کنندگی فریده گودرزی و اجرای فاطمه اسحاق تبار و‌ اجرای کارشناسی امین خرمی دوشنبه‌ها ساعت ۱۲:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

امتیاز شما