امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

مهارت های زندگی از شبکه یزد

مشاهده ۲۵۷
۱۴۰۲/۰۸/۱۶- ۱۰:۵۲

برنامه "خونه زندگی " مهارت های زندگی را از شبکه یزد به مردم آموزش داده می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه یزد با توجه به رسالتی که در هدایت و جهت دهی به خانواده، با معرفی هر چه بیشتر و بهتر سبک زندگی ایرانی اسلامی دارد، برنامه ا‌ی به نام  خونه زندگی را تدارک دیده است.

در این برنامه تلویزیونی در بخش مشاوره با پرداختن به مسائل مربوط به زوجین، تربیت کودک، تغذیه خانواده و مسائل مربوط به نوجوانان و جوانان، به ارتقاء سطح آگاهی خانواده‌ها کمک کند . در بخش یک فنجون سلامتی متخصص طب سنتی با بیان اطلاعات جامع درباره طب سنتی ـ ایرانی، بر روش های صحیح مصرف گیاهان دارویی نیز تمرکز دارد.

هنر در خانه از دیگر بخش های این برنامه است که علاقه مندان به آشپزی را پای تلویزیون می‌کشاند و غذاهای ویژه را به آن‌ها آموزش می دهد.

مهمان حرفه از جذابترین بخش های این ویژه برنامه است که هنرهای مختلف از جمله: خیاطی، بافندگی و ... را به علاقمندان آموزش می دهد.

 " خونه زندگی " هر روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۴۰ به مدت ۷۰ دقیقه و بازپخش آن ساعت ۱۲:۱۵ هر روز میهمان مردم دارالعباده استان یزد می‌باشد.

مخاطبان می توانند از طریق شماره تماس ۳۸۲۲۶۰۰۰ ، شماره پیامک ۳۰۰۰۰۳۵۲ و یا فضای مجازی ۰۹۱۰۸۹۹۴۷۸۴ با برنامه در ارتباط باشند.

امتیاز شما