امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
«کتاب فرهنگ» رادیو فرهنگ؛
«کتاب فرهنگ» رادیو فرهنگ؛

نگاهی به «وضعیت شناسی فرهنگ و هنر در دوره پهلوی اول» در شنبه‌های تاریخی

مشاهده ۱۴۱
۱۴۰۲/۰۸/۲۰- ۱۰:۲۵
تعداد بازدید:141

برنامه« کتاب فرهنگ» شنبه‌ها با بررسی موضوعات تاریخی در حوزه کتاب از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. این برنامه امروز به «وضعیت شناسی فرهنگ و هنر در دوره پهلوی اول» اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «کتاب‌ فرهنگ» شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ به مدت حدود ۶۰ دقیقه با موضوع «وضعیت شناسی فرهنگ و هنر در دوره پهلوی اول» پخش می‌شود. در این برنامه محمدمهدی معیر به عنوان‌ کارشناس مجری با دکتر محمد نیازی؛ پژوهشگر تاریخ گفتگو می‌کند.

معرفی و خوانش کتاب توسط «علی جویا» در بخشی با عنوان «شابِک» همچنین بخش اطلاع رسانی رویدادها و تازه‌های نشر برای علاقه مندان حوزه کتاب و کتابخوانی به همت فاطمه محمدیان فر از بخش های دیگر این برنامه است.

«تبارشناسی هویت جدید ایرانی (عصر قاجاریه و پهلوی اول) و همچنین «از سیاست تا فرهنگ» از جمله کتاب هایی هستند که در این برنامه معرفی می‌شوند.

«کتاب فرهنگ» را از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ را شنبه‌ها ساعت ۱۸:۰۰ به تهیه کنندگی «فاطمه محمدیان فر» با همراهی گویندگی ‌‌«علیرضا تابان» و هماهنگی «ثریا رستمی» و گزارشگری «حمیرا فراتی» روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز بشنوید.

امتیاز شما