امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

کارگاه آموزشی «سند تحول رسانه ملی» در صداوسیمای کهکیلویه و بویراحمد

مشاهده ۱۷۹
۱۴۰۲/۰۸/۲۱- ۱۱:۰۱

کارگاه آموزشی «سند تحول رسانه ملی» با هدف تحول در امر برنامه سازی در صداوسیمای کهکیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به منظور آشنایی بیشتر همکاران شبکه استانی دنا با محورهای سند تحول رسانه ملی و اهمیت توجه به این تحول در برنامه سازی‌های رادیویی، تلویزیونی و مجازی، اولین کارگاه آموزشی ویژه همکاران با ارائه احمدعلی احمدپور معاون خبر و با حضور مدیرکل و جمعی از مدیران و برنامه سازان صدا و سیمای استان برگزار شد.

احمدپور مدرس این دوره با اشاره به محورهای تحول (سیما و صدا، خبر، مراکز استان‌ها، برون مرزی و فضای مجازی) در سازمان گفت: هر یک از محورهای تحول سازمان باید از سه منظر محتوایی، رویکردی و سازکارها مورد بازبینی و تحول قرار گیرد.

وی با اشاره به تاکید سند تحول بر محتوا گفت: 12 محور اصلی در زمینه تحول در محتوا طراحی شده است و آنچه که در دوره تحولی سازمان مد نظر قرار دارد عمدتا در حوزه محتوایی است و قرار است همه تحولات در نهایت منجر به تحول در آنتن شود.

احمدپور ماون خبر شبکه استانی دنا، با تشریح مفاد سند تحول رسانه ملی در محورها و مولفه‌های مورد تاکید، مثال ها و مصداق هایی را در حوزه معاونت های مختلف تولید پیام در مرکز ذکر کرد که موجب جذابیت در آموزش و فهم کاربردی و عملیاتی از موارد مذکور در برنامه سازی شده بود.

تصاویر

امتیاز شما