امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

همکاری رسانه استانی در معرفی طلاب رزمی تبلیغی

مشاهده ۱۸۲
۱۴۰۲/۰۹/۱۱- ۱۳:۴۷

فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق علیه السلام در دیدار با مدیر کل و مدیران صدا و سیمای مرکز قم خواستار معرفی بیشتر مأموریت‌ها و برنامه‌های طلاب رزمی تبلیغی در رسانه شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام مجید منتظر زاده فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق علیه السلام با حضور در صدا و سیمای مرکز قم گزارشی از فعالیت‌های و خدمات گذشته و همچنین اهداف و مأموریت‌های جدید این تیپ در خدمت رسانی به مردم ارائه کرد و خواستار معرفی بیشتر این تیپ مستقل برای مردم از طریق رسانه استانی شد.

وی با اشاره به اینکه تیپ امام جعفر صادق علیه السلام فعالیت‌های خود را با توجه به نیاز‌های روز گسترش داده است افزود: طی این مهم، ۱۳۰ گروه جهادی ذیل بسیج طلاب در قم شکل داده شده است که در حوزه‌های فرهنگی و حتی در حوزه ماموریت‌های امداد و نجات و کمک رسانی به آسیب دیدگان بلایای طبیعی جزو گروه‌های پیشرو و پیشقدم هستند.

فرمانده تیپ مستقل امام جعفر صادق علیه اسلام همچنین با اذعان به اینکه در یک نظام اسلامی و دینی، متولیان دین در وسط میدان هستند تصریح کرد: ساماندهی روحانیون رزمی تبلیغی علاوه بر زمان دفاع مقدس، بعد از جنگ نیز در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، تبلیغی، سازندگی و اردوهای جهادی به تفکیک خواهران و برادران از جمله فعالیت‌های این تیپ است که می توان با ساخت مستند و تهیه گزارش این خدمات را به مردم متدین ایران اسلامی نشان داده و معرفی کرد.

حچت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم نیز در این دیدار ضمن یادآوری خدمات شایسته و ایثارگرانه طلاب رزمی تبلیغی در دوران کرونا و هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی، این خدمات را از جمله افتخاران نظام اسلامی و دینی دانست و افزود: صدا و سیمای مرکز قم نیز برای قدردانی از این خدمات درخشان اقدام به تهیه مستندهایی نموده است که برخی از این مستندها که به فعالیت‌های طلاب در دوران کرونا و در سیل لرستان می‌پرداخت مورد تحسین جشنواره‌ها نیز قرار گرفته و بارها از شبکه‌های مختلف استانی و سراسری پخش شده است.

در این جلسه مقرر شد علاوه بر پوشش کامل یادواره شهید مختار زاده و 7 تن از شهدای روحانی مدافع امنیت و شهدای روحانی مدافع حرم، مستندی هم توسط بسیج مرکز قم برای معرفی سوابق و چگونگی شکل گیری این تیپ در زمان دفاع مقدس طراحی و با همکاری تیپ ساخته شود. همچنین چهره‌های علمی و نخبگان عضو تیپ 83 نیز در قالب برنامه‌های متنوع صدا و سیما به مردم معرفی شوند.

فرمانده تیپ 83 امام جفعر صادق علیه السلام در پایان این دیدار از تعدادی از برنامه سازان و خبرنگاران صدا و سیمای مرکز قم به خاطر انعکاس رسانه‌ای فعالیت های این تیپ قدردانی کرد.

تصاویر

امتیاز شما