امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

نقش مهم صداوسیما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

مشاهده ۱۰۸
۱۴۰۲/۱۰/۰۲- ۱۴:۱۳

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با حضور در صداوسیمای آذربایجان غربی با ناصر حجازی فر مدیرکل دیدار و در خصوص چگونگی افزایش همکاری‌های دوجانبه و تولیدات رسانه ای در حوزه ایثار و شهادت تبادل نظر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ناصر حجازی فر مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه ایثار و شهادت گفت: در خصوص کارهای فرهنگی و اثر بخشی آن باید به صورت منسجم عمل نمود تا کارهای خرد به کارهای عظیم در حوزه ایثار و شهادت تبدیل گردد و در ادامه رسانه ملی بتواند از تجمیع آنها آثار فاخری تولید نماید .

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی، مطالبه گری و امیدآفرینی در جامعه را از مولفه‌های اصلی رسانه استانی برشمرد و افزود: مطالبه گری از مسئولان مدنظر رسانه استانی است و این مطالبه گری تا حصول نتیجه و رفع موانع ادامه خواهد داشت چرا که معتقدیم مطالبه گری منجر به امیدآفرینی در جامعه خواهد شد.

سردار وحیدی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی هم در این دیدار با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار صداوسیما در نشر ارزشهای دفاع مقدس که از آن به عنوان گنج عظیمی نام برده می‌شود گفت: گنج عظیم نهفته در بطن دفاع مقدس باید از سوی دستگاههای فرهنگی استخراج و به نسل جوان منتقل شود و این کار عظیم و تاثیرگذار با هم افزایی صداوسیما می تواند منشاء اثر قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار آذربایجان غربی در بخشی از صحبت های خود با تشکر از صداوسیمای آذربایجان غربی در پوشش زنده مراسم تشییع شهدای گمنام و همچنین ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خاطرنشان کرد: استان آذربایجان غربی ظرفیت های بسیاری در نشر ارزشهای دفاع مقدس دارد که هنوز مغفول مانده که امیدوارم با تعامل دو جانبه بتوان از این ظرفیت ها برای فرهنگ سازی و تولید محتوا بهره برداری نمود.

در پایان این جلسه سردار وحیدی با اهدای لوح تقدیر به مدیرکل، معاونان و مدیران صداوسیمای آذربایجان غربی از تلاشهای رسانه استانی در پرداخت به حوزه ایثار و شهادت قدردانی نمود.

امتیاز شما