امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
در شب های فرهنگ بشنوید؛
در شب های فرهنگ بشنوید؛

گپ‌و گفت یوسفعلی میرشکاک با دکتر علی داوودی در رادیو فرهنگ

مشاهده ۵۴
۱۴۰۲/۱۰/۰۳- ۱۰:۰۵

برنامه «شب های فرهنگ» یکشنبه ۳ دی به گفتگوی یوسفعلی میرشکاک با دکتر علی داوودی ،گرافیست ،شاعر و طنزپرداز درباره فعالیتهای ایشان اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «شب های فرهنگ» صحبت های یوسفعلی میرشکاک با دکتر علی داوودی، گرافیست، شاعر و طنزپرداز انقلاب درباره فعالیتهای ایشان پخش می‌شود.

علی داودی طراح، گرافیست، شاعر و طنزپرداز جوان کشورمان، متولد ۱۳۵۲ از همدان است داودی از سال ۱۳۷۰ به طور جدی سرودن را آغاز کرد. او علاوه بر شعر به طراحی و گرافیک هم علاقه دارد و دارای مدرک کارشناسی رشتۀ گرافیک و کارشناسی‌ارشد رشتۀ ادبیات است. وی برگزیدۀ کتاب سال دفاع مقدس در بخش شعر است. مدیریت دفتر شعر حوزه هنری، دبیر چهارمین جشنوارۀ شعر انقلاب و کارشناس ادبی بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از سمت‌های فرهنگی داودی است. از آثار او می‌توان به «نام تو چیست»، «چاپ بیروت» و «گاهی حواست نیست» اشاره کرد. این شاعر همچنین در چندین جشنواره به عنوان نفر برگزیده انتخاب شده است.یوسفعلی میرشکاک شاعر و نویسنده نامدار کشورمان دارای گواهینامه درجه یک هنری در رشته «شعر» است و دکتر نصرالله حدادی، پژوهشگر و تهران‌شناس، نویسنده و کتاب پژوه است.

این برنامه را ساعت۲۱ و۳۰ دقیقه روی موج اف ام‌ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

امتیاز شما