امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

«درخشش دریا»؛ یک سریال متفاوت ترکیه‌ای روی آنتن شبکه تماشا

مشاهده ۱۹۸
۱۴۰۲/۱۰/۰۳- ۱۷:۱۹

«درخشش دریا»؛ یک سریال متفاوت ترکیه‌ای هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه تماشا می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال «درخشش دریا» در  ژانر اکشن،‌ ماجراجویی، درام، رازآلود، فانتزی و مهیج، محصول سال ۲۰۲۲ کشور ترکیه است.

بازیگرانی چون کیوانچ تاتیلتو، جری هوفمان، اجم اوزون، ازگه ازپیرینچی، اونور اونسال، ارتان صبان، اجه چشمی اوغلو و ارسین آریجی در سریال به ایفای نقش می ‌پردازند.

مدیر دوبله این سریال رزیتا یاراحمدی است. شیلا آژیر، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، آزاده اکبری، رضا الماسی، علیرضا باشکندی، محمد بهاریان، کریم بیانی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، مسعود سلطانی، ابوالفضل شاه بهرامی، محمد صادقیان، فاطمه صبا، بهروز علی محمدی، نرگس فولاندوند، اکبر منانی، علی منانی، علی منصوری راد، علیرضا ناصحی، آزیتا یاراحمدی و رزیتا یاراحمدی صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

سریال «درخشش دریا» درباره آرمان، زیست‌شناس جوانی است که به همراه دافنه، دوست سابقش و تیمی‌که دافنه جمع کرده است برای اکتشاف، سوار بر یک زیردریایی شده و به اعماق دریا می‌روند. آن‌ها بعد از برگشت از اولین سفر اکتشافی متوجه می‌شوند که خورشید در موقعیتی خطرناک قرار گرفته و مردم برای نجات جان خود شهر را ترک کرده‌اند و شهر‌ها خالی از سکنه شده‌اند.

این سریال بسیار خوش ساخت و جذاب از ترکیه است که این بار بر خلاف رویه‌ی معمولی سریال‌های ترکیه ای، موضوعی علمی تخیلی در راستای شعار‌های محیط زیستی را سوژه خود قرار داده است. سریال قابلیت‌های زیادی از بابت قصه‌گویی و نکات فنی و همچنین شخصیت‌پردازی و بازیگری هم دارد و به استاندارد‌های روز دنیا در ژانر علمی تخیلی کاملاً نزدیک است.

سریال «درخشش دریا» هر شب ساعت 23 پخش و ساعات17،11،5  از شبکه تماشا بازپخش می‌شود.

امتیاز شما