امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

«آسوکا»ی جنگ ستارگان به شبکه تماشا رفت

مشاهده ۲۳۱
۱۴۰۲/۱۰/۲۶- ۱۲:۳۸

سریال «آسوکا» با گویندگی ۲۸ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سریال در گونه اکشن، ماجراجویی و درام محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه تماشا پخش شود.

مدیر دوبله این سریال افشین زی نوری است. شیلا آژیر، رضا آفتابی، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، باران بهرامی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، مونا خجسته، شیرین روستایی، منوچهر زنده دل، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، شایان شامبیاتی، مینا شجاع، داود شعبانی نصر، سعید شیخ زاده، مرضیه صفی خانی، بهروز علی محمدی، علیرضا کامیابی پور، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، علی همت مومیوند، بهمن‌هاشمی، صنم نکواقبال، نازنین یاری و افشین زی نوری صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

در این سریال خواهیم دید: پس از سقوط امپراتوری فاسد کهکشانی و روی کار آمدن جمهوری هنوز برخی از بازماندگان امپراتوری به دنبال احیای آن هستند و به همین خاطر به ثراون از ژنرال‌های امپراتوری که در خفا زندگی می‌کند دل بسته‌اند. در این میان آسوکا از جنگجویان زن جمهوری به دنبال یافتن ثراون و خنثی کردن نقشه‌های طرفداران امپراتوری است.

این سریال بر اساس مجموعه فیلم های معروف جنگ ستارگان ساخته شده اند و در همان حال و هوا هستند: داستانی علمی تخیلی با شخصیت های متنوع و جلوه‌های ویژه ای خارق العاده و دیدنی. سریال بی گمان می تواند جذابیت خاصی برای دوستداران آثار علمی تخیلی داشته باشد.

شبکه‌ی تماشا سیما، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما