امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
در دیدار مدیرکل صداوسیما با شهردار زنجان؛
در دیدار مدیرکل صداوسیما با شهردار زنجان؛

تأکید برتعامل بیش از پیش رسانه با مدیریت شهری

مشاهده ۹۸
۱۴۰۲/۱۰/۰۶- ۰۷:۰۴

شهردار زنجان با حضور در صداوسیما ضمن تبریک انتصاب دکتر آل امین در خصوص افزایش تعاملات فی مابین گفتگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمدجلیل آل امین در این دیدار همکاری‌های متقابل رسانه و مجموعه شهرداری را موجب پیشرفت و توسعه شهر و تسریع در پروژه‌های مربوط به خدمات شهری دانست.

وی با اشاره به اهمیت توسعه متوازن شهری افزود: یکی از مهمترین عوامل نهادینه شدن این امرحضور و مشارکت جدی مردم در مسایل مختلف مرتبط با حوزه‌های شهری است که بدون فرهنگ سازی رسانه ای میسر نخواهد بود.

دکترآل امین اهمیت خدمت رسانی در حوزه خدمات شهری را یاد آور شد و افزود: انجام بموقع یک پروژه شهری یا خدمات ویژه در مواقع بحرانی موجب رضایت عمومی، تعمیق اعتماد و تحکیم ارتباط بین حاکمیت و مردم خواهد بود که امید است این روند با سرعت و کیفیت بیشتر در شهر زنجان تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به تاثیرمطلوب انعکاس خدمات و عملکرد بخش های مختلف شهرداری در برنامه‌های شبکه اشراق، بر آمادگی مرکز درخصوص گسترش تولیدات رسانه ای مشترک تاکید کرد و گفت: شبکه اشراق مخاطب خوب و قابل توجهی در استان دارد و بستر مناسبی جهت ارتباط موثر و سازنده مجموعه شهرداری با شهروندان، تبیین حقوق شهروندی، تقویت فرهنگ شهرنشینی و بازوی توانمند مجموعه شهرداری‌ها است.

دکتر فیروزفر شهردار زنجان هم ضمن تبریک انتصاب دکتر آل امین و آرزوی توفیق روزافزون، با تقدیر از توجه رسانه استانی به خدمات صورت گرفته گفت: آموزش های پخش شده توسط صداوسیما موجب ارتقای فرهنگ شهرنشینی در سالهای اخیر شده است.

شهردار زنجان توجه به خواست عمومی در خصوص توسعه شهر را از اولویت های این مجموعه اعلام کرد و افزود: ساز و کار لازم در جهت انجام خدمات شهری و تسریع پروژه‌های عمرانی در گرو برقراری ارتباط دوسویه و سازنده شهرداری با مردم است که در این خصوص رسانه‌ها و بویژه صداوسیما نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

وی افزود: صداوسیما با به‌ تصویر کشیدن اقدامات و خدمات مجموعه مدیریت شهری می‌تواند در راستای امیدبخشی به جامعه گام موثر بردارد چون معتقدیم رسانه آیینه تمام‌نمای اقدامات و عملکرد مسئولان است و از سوی دیگر مطالبات مردمی را پیگیری می‌کند بنابراین نقش به‌سزایی در رفع مشکلات شهری دارد.

امتیاز شما