امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های سالروز حماسه ۹دی در صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد

مشاهده ۱۶۸
۱۴۰۲/۱۰/۰۷- ۱۰:۳۴

شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی مرکز کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت حماسه 9 دی برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند که در قالب این آثار بتوانند وقایع مربوط به انتخابات سال 88 و سپس حماسه 9 دی را مورد تحلیل و بررسی قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «میثاق امت» ویژه برنامه شبکه رادیویی دنا با موضوع 9 دی، عوامل پدید آمدن این رخ‌داد تاریخی و علل حضور پر شکوه مردم در این حماسه عظیم را بررسی می‌کند.

این برنامه به تهیه کنندگی میترا الاهی، به‌صورت زنده شنبه ساعت 9:00 به مدت 90دقیقه، با بخش های مختلف ارتباط تلفنی، انعکاس و پوشش تجمع مردمی در مصلای حضرت امام خمینی(ره) ، کلام مقام معظم رهبری، گپ و گفت کارشناسی، شعر و شاعری، موسیقی و نماهنگ، میان برنامه و پیامک روی آنتن می رود.

معاونت سیما با پخش برنامه‌های تامینی و مستند به پیشواز 9 دی رفته و در این روز با ویژه نامه زنده و پوشش راهپیمایی در سراسر استان دهه بصیرت را گرامی می دارد.

معاونت خبر نیز با پوشش مراسم و برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی و هفته بصیرت در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها و پخش از بخش های خبر محلی رادیویی و تلویزیونی مرکز، تهیه گزارش تولیدی با محوریت حماسه ۹ دی و جنبش های مردمی در استان و پخش از اخبار محلی و همچنین ارسال به تهران، تهیه خبر مکتوب از رویدادهای استان ویژه این مناسبت و بارگذاری بر روی سایت خبرگزاری، بارگذاری و انتشار محتواهای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، سایت و پیام رسان‌ها، حماسه ماندگار و تاریخی 9 دی ماه را گرامی می دارد.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد هم با تولید 2 ویدئو کامنت با موضوع گرامیداشت ۹ دی، پوستر، گزارش مردمی، تقطیع بخش هایی از برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی مرتبط با موضوع و بارگزاری در کانال ها و سایت مرکز، انتشار روزانه اخبار مکتوب مرتبط در سایت مرکز و بسترهای مختلف فضای مجازی، دهه بصیرت و روز 9 دی را گرامی می دارد.

امتیاز شما